خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

املاک سرمایه گذاری برای خانه های دوم

علاوه بر این، پس از پایان سیاست “یک کشور، دو سیستم” در سال 2047، سوالاتی در مورد اعتبار اجاره زمین باقی می‌ماند. پکن اصرار دارد که تمام اجاره‌ها معتبر خواهند ماند، اگرچه اجاره‌ دهندگان همچنان نگران حقوق مالکیت خود پس از واگذاری هستند همچنان از نظر توسعه اقتصادی از همسایگان خود عقب است. صرف نظر از این، ساخت راه آهن سریع السیر علاقه سرمایه گذاران به خرید املاک و مستغلات را دوباره برانگیخته است.

املاک سرمایه گذاری برای خانه های دوم

با این حال، برای خرید ملک دربه عنوان یک ، باید آن را از دولت یا یک شهروند خصوصی اجاره کنید. خرید آپارتمان در تهرانسر شما نمی توانید املاک و مستغلات آزاد در داشته باشید.شرایط اجاره درمی تواند متفاوت باشد، اما می توان آنها را تا 75 سال در مناطق ویژه اقتصادی تمدید کرد. علاوه بر این، با توسعه کشور، ممکن است سیاست اجاره زمین خود را تغییر دهد تا نسبت به سرمایه گذاران دوستانه تر باشد.چه زمانی باید ملک اجاره ای بخرم؟شخصاً پیشنهاد می کنیم تا حد امکان از عناوین املاک اجاره ای خودداری کنید.

پیش پرداخت مورد نیاز با توجه به نوع وام مسکن

اما خرید اجاره نامه بلندمدت ممکن است در شرایط نادر گزینه مناسبی باشد.اول، شما فقط زمانی باید ملک اجاره ای بخرید که چاره دیگری ندارید. به عنوان مثال، اگر می خواهید به طور دائم در زندگی کنید، اگر می خواهید خانه داشته باشید، باید ملک اجاره ای بخرید.همچنین باید مدت اجاره ای را که خریداری می کنید در نظر بگیرید زیرا این امر بر قیمت فروش مجدد دارایی شما تأثیر می گذارد.فرض کنید یک آپارتمان در با اجاره 50 ساله خریداری کرده اید و قصد دارید 10 سال در آنجا زندگی کنید.

پیش پرداخت مورد نیاز با توجه به نوع وام مسکن

در آن سناریو، شما می توانید مقدار زیادی از ارزش خرید اصلی خود را جبران کنید زیرا زمان زیادی از اجاره شما باقی مانده است.از سوی دیگر، اگر یک آپارتمان یا کانکس را با اجاره 25 ساله خریداری کرده باشید، پس از آن با مشکل فروش مجدد آن تنها با 15 سال باقی مانده مواجه خواهبید شد.شما همچنین باید سهولت تجدید را در نظر بگیرید.برج ارکیده چیتگر در، بعملا تضمین شده است که بتوانید به راحتی اجاره نامه خود را با دولت تمدید کنید. در تهران، ممکن است با یک شهروند خصوصی دوران سختی داشته باشید.

خرید خانه دوم مستلزم پیش پرداخت و وام مسکن

در نهایت، شما مطلقاً نباید ملاحظات منظم (مانند مکان) را در مورد هر ملک سرمایه گذاری از دست بدهید. به عنوان مثال، اگر تا به حال دوباره بفروشید، یک منطقه اصلی یا ویژگی های به روز شده می تواند به غلبه بر رزرو خریدار در مورد مدت اجاره کمک کند.به طور کلی، اگر تصمیم به خرید املاک اجاره ای دارید، باید مطمئن شوید که هیچ گزینه دیگری در دسترس نیست. بررسی کنید که آیا مدت اجاره شما مطلوب است یا خیر، و اینکه ملک به طور کلی یک سرمایه گذاری قوی است.

خرید خانه دوم مستلزم پیش پرداخت و وام مسکن

10 مورد از بهترین ایالت ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، موقعیت مکانی تنها مورد توجه قرار نمی گیرد. با این حال، می تواند به شما کمک کند مکان هایی را که در آن شانس خوبی برای سودآوری املاک وجود دارد، محدود کنید. اگر قصد دارید برای اولین بار صاحب ملک شوید ، پروژه بقیه الله 5 در اینجا برخی از بهترین ایالت ها برای سرمایه گذاری آورده شده است.

خط آخر

به همین دلیل، استدلال اصلی علیه خرید املاک و مستغلات ، هزینه فرصت است. بازارهای نزدیک در منطقه به سادگی از پتانسیل بالاتری برای سرمایه گذاری برخوردار هستند.این فقط نظر من نیست بیایید نگاهی به ، رقابت اصلی و دومین مرکز مهم مالی بیندازیم.ارزش املاک در، در حالی که در میان گران ترین ها در آسیا در هر متر مربع است، تنها نیمی از ارزش املاک  است. سنگاپور به طور کلی ثروتمندتر از است. به همین ترتیب، سود اجاره در برتر است.

می‌توانند به طور قانونی مالکیت ملک آزاد داشته باشند، و شهر در مقایسه با از نفوذ دورتر است.حرف من این است: هدف یک سرمایه گذار کسب درآمد است. اگر گزینه های جایگزین با بازده عالی، پتانسیل قدردانی زیاد و ارزش گذاری های جذاب تر وجود دارد، چرا در املاک می خرید؟ چرا در حالی که می توانید به صورت آزاد در جای دیگری مالکیت داشته باشید، به یک دارایی اجاره رضایت دهیداین شهر کاملاً هنوز هم هدفی را برای سرمایه گذاران بین المللی دنبال می کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *