تعداد واحد های مسکونی تحویل داده شده توسط دولت

در ترکیه، ترجیحات سرمایه گذاران کوچک، ریسک گریز، معمولاً به نفع اقامت است. علیرغم افزایش زیاد تعداد خانه ها در نتیجه رشد سریع بخش ساخت و ساز، این واقعیت که قیمت مسکن به سطح مورد انتظار کاهش نمی یابد، سرمایه گذار کوچکی را که مایل به داشتن خانه است مجبور می کند که خرید آپارتمان در ستارخان در حالت تعلیق بماند.

تعداد آپارتمان های ساخته شده در شهرهای جدید

 با این وجود توصیه می شود کسانی که قصد خرید مسکن برای مقاصد سرمایه گذاری دارند، از درآمد بالای اجاره بها استفاده کرده و پس انداز خود را در مسکن سرمایه گذاری کنند. برای فروش انرژی تولید شده در زمینه انرژی های تجدیدپذیر به دولت یا شرکت های توزیع انرژی، باید به مکانی که این انتقال انرژی به راحتی انجام می شود، توجه داشت.

با این حال، سرمایه گذاری در کسب و کار دارای مزایایی نسبت به سرمایه گذاری در مسکن است. اگر آنها در مکان های مرکزی قرار دارند؛ مشاغلی مانند ادارات، مغازه ها و مغازه ها به سرمایه گذاری بیشتری در خرید نیاز دارند تا مسکن، اما هر دو درآمد اجاره بالاتری دارند و مالک را ملزم به ورود هزینه هایی مانند بازسازی و دکوراسیون نمی دانند. ضمناً در اجاره خانه، قراردادها یک ساله است و مدت قرارداد پنج یا ده سال تعیین و می شود.

افزایش تعداد درخواست های خرید و پیش خرید آپارتمان

اگر قرار است در فروشگاه یا مغازه سرمایه گذاری شود، اولاً متراژ متوسط ​​و بزرگ مزیت بزرگی را ایجاد می کند. همچنین مهم است که مکان در مناطقی با عابران پیاده و ترافیک زیاد باشد. اگر می خواهید در انبارها و مناطقی که امکان ارائه خدمات لجستیکی وجود دارد سرمایه گذاری کنید، ابتدا باید به محل انتخاب زمین توجه کنید.

افزایش تعداد درخواست های خرید و پیش خرید آپارتمان

 برای مثال ساخت انبارهای ده هزار متر مربع یا بیشتر و اجاره دادن این انبارهای بزرگ به شرکت های لجستیکی راهی آسان و سودآور است. ظرف ده سال، سرمایه ای را که در زمین و ساخت و ساز آن سرمایه گذاری کرده اید، پس می گیرید. مناطق در شهرهای بزرگ؛ آنها به عنوان مناطق مسکونی و مناطق تجاری از هم جدا می شوند.

دلایل رشد میزان فروش و پیش فروش آپارتمان توسط کارگزاری ها

از آنجایی که هیچ منطقه مسکونی در زمین های تجاری ساخته نمی شود، تنها ساختمان هایی قابل استفاده برای محل کار مانند مراکز شرکت های بزرگ، انبارها، خدمات، کارگاه ها، کارخانه ها می باشد. قیمت مترمربع زمین در این مناطق سه برابر مناطق مسکونی است و در حال افزایش است. خرید آپارتمان در صادقیه ترجیح دادن سرمایه گذاری در املاک تجاری در مکان های مرکزی به جای مناطق روستایی تضمین می کند که اموال غیرمنقول از نظر اجاره و فروش بازده بالایی دارد.

 اگر زمینی در یک مکان مرکزی دارید، می توانید با ساخت یک مرکز تجاری با پارکینگ و انباری که می تواند به عنوان دفتر مرکزی برای شرکت ها استفاده شود و اجاره آن به یک شرکت بزرگ، درآمد بالا و مطمئنی کسب کنید. اگر زمینی در حومه شهر یا خارج از شهر دارید یا می خواهید در زمینه ای سرمایه گذاری کنید چون قیمت پایین تری دارد. با سرمایه گذاری در این ملک می توانید ارزش ملک خود را افزایش دهید.

دلایل رشد میزان فروش و پیش فروش آپارتمان توسط کارگزاری ها

در سرمایه گذاری املاک تجاری چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

به عنوان مثال، ساختن یک مهدکودک روی آن، زمینه شما را از آنچه هست ارزشمندتر می کند. امروزه که تقاضای تغذیه ارگانیک زیاد است، می توانید به سرمایه گذاری در کشاورزی ارگانیک فکر کنید، اما باید از مرکز شهر و کارخانه ها دور باشید. در هنگام خرید ملک تجاری باید به دقت بررسی شود که آیا قطعاتی مانند انبار، آشپزخانه و باغ که متعلق به ملک است در سند ملک درج شده است یا خیر. همچنین مهم است که ملک به عنوان محل تجارت در سند مالکیت ثبت شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *