خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

توقف پروژه های پیش فروش چیتگر منطقه 22 به مشکل با شهرداری

این امتیازات زمانی قابل دریافت است که قیمت ملک حداقل 400000 دلار آمریکا باشد با تعهد عدم فروش ملک قبل از گذشت حداقل سه سال. البته شرایط بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید رعایت شود که تخلف از هر یک باعث می شود ملک برای درخواست آن نامناسب باشد. انتخاب سرمایه گذار برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در غرب تهران ، انتخاب بسیار هوشمندانه ای است.

توقع مالک از کارشناسان املاک هنگام فروش آپارتمان چیست؟

زیرا سرمایه گذار نه تنها این شهروندی را داشته است، بلکه سرمایه گذاری موفقی نیز در املاک انجام داده است، به این معنی که همزمان به دو هدف رسیده است. ریسک پایین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات: هر پروژه سرمایه گذاری که وارد می شوید درصدی از ریسک دارد، اما وقتی در مورد سرمایه گذاری املاک صحبت می کنیم، باید بدانید که این درصد بسیار ناچیز است.

لغو مجوز ساخت برخی از پروژه های پیش فروش چیتگر

املاک به هیچ وجه نمی تواند ارزش خود را از دست بدهد، بلکه برعکس آن را حفظ می کند و در طول زمان به توسعه آن کمک می کند. چیزی که نمی دانید این است که ثروتمندترین تاجران و سرمایه گذاران جهان ثروت خود را از طریق املاک و مستغلات به دست آورده اند. به اطلاعات خود اضافه کنید که سرمایه گذاری در ملک در ترکیه نه تنها ریسک های کمی دارد، بلکه نیاز به تلاش، خستگی و زمان زیادی نیز ندارد و با سرمایه اندکی می توانید پروژه سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

اخذ اقامت ملکی: آیا تا به حال در مورد اقامت ملکی در ترکیه چیزی شنیده اید ؟ به دلیل سهولت در اخذ و امکان تمدید یکی از مهم ترین و بهترین نوع اقامت ترکیه به حساب می آید، پروژه فراز البته از مزایای زیادی که می توان تحت آن گرفت. برای همه اعضای خانواده قابل دریافت است اما با شرط زیر سن قانونی بودن فرزندان. دارنده این اقامت می تواند از کلیه خدمات درمانی و آموزشی بهره مند شود.

توقف پروژه های پیش فروش چیتگر منطقه 22 به مشکل با شهرداری

پیش خرید پروژه های آپارتمانی و ثبت در دفتر اسناد رسمی

دارنده بیشتر حقوقی را که یک شهروند ترکیه از آن برخوردار است به دست می آورد. به موجب آن امکان اقامت قانونی در ترکیه وجود دارد. دارنده آن می تواند با سهولت زیاد و بدون محدودیت زیاد بین کشورهای ترکیه حرکت کند. معایب سرمایه گذاری املاک در ترکیه: با وجود تمام مزیت های سرمایه گذاری املاک در ترکیه، جنبه های منفی زیادی وجود دارد.

 سرمایه گذار ممکن است با آن مواجه شود و برای آگاهی از همه جوانب موضوع می توانید پاراگراف بعدی را دنبال کنید که در آن در مورد تمام موارد صحبت خواهیم کرد. معایب سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این کشور بسیاری از سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه به این دلایل می ترسند.

لغو مجوز ساخت برخی از پروژه های پیش فروش چیتگر

خط آخر

بعضی از این می ترسند که ملک به دلیل شرایطی که ممکن است اقتصادی، سیاسی یا مواردی از این قبیل باشد، ارزش خود را از دست بدهد. ممکن است بخشی از ملک ارزش خود را از دست بدهد و به این ترتیب سرمایه گذار بخشی از سرمایه خود را از دست داده است. ترس از نوسانات نرخ برابری لیر ترکیه در برابر ارزهای خارجی.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *