خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

حداقل پول لازم برای سرمایه گذاری در مسکن

منهتن و نیویورک سیتی برای همه مقاصد مترادف هستند. بیش از 1.6 میلیون نفر در منهتن زندگی می کنند. در این مقاله، تمرکز ما بر روند بازار املاک و مستغلات منهتن در سال 2022 خواهد بود . منهتن پرجمعیت ترین قسمت از پنج باروز شهر نیویورک است و قلب شهر است. شهر نیویورک خود خانه بیش از هشت میلیون نفر است. خرید آپارتمان در صادقیه منهتن مدت‌هاست که یکی از داغ‌ترین بازارهای ملک در جهان بوده است و این تا حدودی به دلیل قیمت‌های دیوانه‌کننده املاک منهتن است.

دلایل داغ شدن بازار خرید و پیش خرید آپارتمان

داده‌های Redfin نشان می‌دهد که میانگین قیمت فروش خانه‌ها (همه انواع) در منهتن 1,200,000 دلار بوده که نسبت به سال گذشته ثابت است. میانگین قیمت فروش یک خانه تک خانواده و یک کاندو/تعاون در منهتن به ترتیب 7,500,000 دلار و 1,186,500 دلار است. خانه های شهری منطقه منهتن دارای قیمت فروش متوسط ​​8500000 دلار هستند که آنها را نسبت به خانه های تک خانواده گران تر می کند.

روندهای بازار املاک و مستغلات منهتن 2022

به طور متوسط، خانه ها در منهتن پس از 92 روز در بازار به فروش می رسند در حالی که سال گذشته 139 روز بود. در ماه می امسال 1133 خانه فروخته شد که این رقم در سال گذشته 1152 واحد بود. میانگین روزهای موجود در بازار 92 است که نسبت به سال گذشته 47 درصد کاهش داشته است. میانگین قیمت فروش خانه ها در  منهتن در  ماه گذشته 1,200,000 دلار بود که  نسبت به سال گذشته ثابت است. خانه های برای فروش در منهتن دارای قیمت متوسط ​​1.5 میلیون دلاری هستند.

حداقل پول لازم برای سرمایه گذاری در مسکن و خرید آپارتمان در صادقیه

بازار مسکن بالا غرب

در می 2022، قیمت خانه های Upper West Side نسبت به سال گذشته 9.9 درصد افزایش یافت و به قیمت متوسط ​​1.3 میلیون دلار فروخته شد. به طور متوسط، خانه ها در Upper West Side پس از 89 روز فروش در بازار در مقایسه با 134 روز در سال گذشته به فروش می رسند. خرید آپارتمان در تهرانسر در ماه مه امسال 556 خانه فروخته شد که نسبت به سال گذشته 576 واحد کاهش یافته است.

بازار مسکن بالا شرق

در می 2022، قیمت خانه های Upper East Side نسبت به سال گذشته 12.7 درصد افزایش یافت و به قیمت متوسط ​​1.3 میلیون دلار فروخته شد. به طور متوسط، خانه ها در Upper East Side پس از 95 روز در بازار به فروش می رسند در حالی که سال گذشته 135 روز بود. در ماه می امسال 654 خانه فروخته شد که نسبت به سال گذشته 680 واحد کاهش یافته است.

به گفته داگلاس الیمن، میانگین قیمت فروش در منهتن به بالاترین حد خود رسیده است، در حالی که میانگین قیمت فروش به سومین سطح بالاترین خود رسیده است. میزان فروش در سه ماهه دوم به بالاترین سطح خود از سال 2007 رسیده است. سهم بازار خریداران نقدی به سومین سطح بالاتری که مشاهده شده است، افزایش یافته است، بازدهی از پایین ترین سطح ثبت شده در پنج سه ماهه قبل.

میانگین رشد قیمت و ارزش آپارتمان در ستارخان

فروش مسکن Q2-2022

میانگین قیمت فروش شرکت‌های تعاونی به بالاترین حد خود رسید و خرید آپارتمان در ستارخان ششمین افزایش متوالی را نسبت به سال گذشته به ثبت رساند. میانگین قیمت فروش کاندومینیوم ها نیز به بالاترین حد خود رسید و سومین افزایش متوالی را نسبت به سال گذشته به ثبت رساند. موجودی فهرست کاندومینیوم بیشترین افزایش خود را در سه ماهه اول تا دوم حداقل در هشت سال گذشته داشته است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *