نوآوری در نحوه پیش فروش آپارتمان توسط مشاوران

هم خریداران و هم فروشندگان می‌توانند پیش‌بینی شور و هیجانی در سال جاری در بازار مسکن داشته باشند. در این مقاله، ما می‌خواهیم 10 بازار مسکن برتر در سال 2022 را فهرست کنیم. این بازارهای مسکن پیشرو روندهای گسترده‌ای را نشان می‌دهند که مبنای پیش‌بینی ملی بوده است. این رتبه بندی بر اساس درصد رشد سالانه ترکیبی در فروش مسکن و خرید آپارتمان در تهرانسر قیمت های مورد انتظار در سال 2022 در میان 100 بازار بزرگ کشور در پیش بینی مسکن در سطح مترو Realtor.com است.

داغ ترین بازارهای املاک و مستغلات در سال

بازارهای Mountain West، Midwest، و مسکن خارج از منطقه بوستون در صدر فهرست داغ ترین بازارهای املاک و مستغلات در سال 2022 قرار دارند. این بازارها دارای اقتصادهای محلی پررونق با نرخ بیکاری پایین هستند. آنها همچنین از سال گذشته رشد اشتغال قابل توجهی داشته اند. اشتغال فنی نقش مهمی ایفا می کند زیرا بسیاری از مشتریانی که در این مکان ها برای خرید املاک و مستغلات خرید می کنند، از مراکز فناوری می آیند.

رقابت در خرید و پیش خرید آپارتمان

جایی که املاک و مستغلات بسیار رقابتی تر، گران تر و گاهی اوقات دور از دسترس هستند. چه چیزی آنها را به داغ ترین بازارهای مسکن در سال 2022 تبدیل می کند. این بازارهای مسکن داغ درصد بیشتری از مشاغل در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) دارند. ساکنان از اینجا به دنبال کار از راه دور هستند. علیرغم این واقعیت که چندین مورد از این مکان‌های برتر دارای اقتصاد محلی قوی و صحنه‌های فناوری پر رونق هستند، شواهد نشان می‌دهد که برخی از کارمندان در این مکان‌ها ممکن است به دنبال بهترین‌های هر دو دنیا باشند.

این بازارهای مسکن داغ دارای درصد جمعیتی نسبتاً بیشتری از جوانان 25 تا 34 ساله هستند. این افراد برای بازار مسکن مهم هستند، زیرا نرخ بالای تشکیل خانوار و مالکیت خانه دارند – نیرویی که هر کجا که بروند به تقاضای مسکن تبدیل می‌شود. افراد جوان تر نسبت بیشتری از جمعیت سیاتل، سالت لیک سیتی و کلمبوس را تشکیل می دهند. خانوارهای مسن در بازارهای مسکن داغ مانند تامپا، گرین ویل، پراویدنس و اسپوکین مهم هستند.

شواهد موجود از تخلف شرکت های سازنده آپارتمان مسکونی

این مناطق شاهد رشد اخیر خانوارها بوده اند که از میانگین بازار 100 پیشی گرفته است (1.8٪ در مقابل 1.4٪) و پیش بینی می شود این مزیت در سال 2022 ادامه یابد. اقتصاد محلی قوی این مناطق افراد خارجی را جذب می کند. در سال گذشته، خریداران خانه از اپل بزرگ (منطقه متروی نیویورک) جزو ده منبع اصلی ترافیک در هر یک از این متروها بودند.

نوآوری در نحوه پیش فروش آپارتمان توسط مشاوران

رتبه بندی بازار داغ در Realtor.com برای ژوئن 2022 شامل دو عامل بازار مسکن است: 1) تقاضای بازار که با تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد در هر ملک در Realtor.com اندازه گیری می شود. و 2) سرعت بازار، که با تعداد روزهایی که یک لیست در Realtor.com فعال است اندازه گیری می شود. در ماه ژوئن، کنکورد، نیوهمپشایر با جانشینی منچستر-نشوا که در 9 ماه از دوازده ماه گذشته رتبه اول را داشت، در فهرست داغترین بازارهای مسکن قرار گرفت.

املاک و مستغلات پر سود تر از بازار مالی

 این داغ‌ترین بازارهای مسکن مکان‌هایی هستند که املاک به سرعت به فروش می‌رسند و خریداران بالقوه زیادی به هر فهرست نگاه می‌کنند. در مقایسه با میانگین ملی، 20 بازار داغ مسکن Realtor.com بین 1.5 تا 3.2 برابر تعداد بازدید از هر خانه برای فروش را به خود اختصاص داده است. خانه ها در این بازارها تا 20 روز سریعتر از میانگین املاک در ایالات متحده به فروش می رسند.

ایالت هایی که در لیست 20 برتر این ماه قرار گرفتند عبارتند از کانکتیکات، ایندیانا، کانزاس، ماساچوست، مین، کارولینای شمالی، نیویورک، نیوهمپشایر، اوهایو، ورمونت و ویسکانسین. میانگین قیمت فهرست برای 20 بازار داغ، 359,000 دلار در ژوئن 2022 بود که 20.3 درصد کمتر از میانگین ملی است، که بزرگترین شکاف و خرید آپارتمان در صادقیه بین معیارها از آگوست 2021 است. بیشتر بازارهای مسکن ماه ژوئن بازارهای غرب میانه و شمال شرق هستند.

شواهد موجود از تخلف شرکت های سازنده آپارتمان مسکونی
میانگین قیمت آپارتمان در شمال شهر

میانگین قیمت‌های فهرست مناطق گرم در ماه ژوئن 359,000 دلار بود که 20.3 درصد کمتر از میانگین ملی 450,000 دلار بود. میانگین قیمت خانه پورتلند، ME در ماه ژوئن 549,000 دلار بود که 22 درصد بیشتر از میانگین خانه در ایالات متحده بود. نرخ های وام مسکن پایان ژوئن 2022، 279 واحد در ثانیه بیشتر از پایان ژوئن 2021 بود. با افزایش نرخ وام و کاهش موجودی، خریداران بر مقرون به صرفه بودن تمرکز می کنند. موجودی فعال به گوشه ای تبدیل شده است و رشد قیمت کند شده است و خریداران را امیدوار می کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *