سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات: چیست و چگونه کار می کند

سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات یکی از داغ ترین راه های جدید برای تنوع بخشیدن به سبد مالی شما امروز است. در بین سرمایه گذاران در هر سن و علاقه ای محبوب است. تامین مالی جمعی به شما این امکان را می دهد که پول خود را به صورت آنلاین با دیگران برای خرید آپارتمان در غرب تهران (یا سهمی از دارایی) به صورت گروهی جمع کنید و روشی قانع کننده برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با بهره برداری از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهد این مقاله که توسط کارشناسان املاک کاتک گردآوری شده است را با دقت مطالعه کنید.

مشارکت در سرمایه گذاری و ورود به بازار مسکن

در اصل، تامین مالی جمعی املاک و مستغلات این امکان را فراهم می کند که ثروت خود را رشد دهید یا بسازید و در دنیای مالکیت و اجاره ملک با حداقل سرمایه گذاری اولیه شروع کنید. در اینجا، درباره تامین مالی جمعی املاک و مستغلات به عنوان نوعی سرمایه گذاری آنلاین و روشی مفید برای ایجاد یا رشد دارایی های مالی خود و همچنین چندین مورد از بهترین وب سایت های تامین مالی جمعی در اینترنت برای بررسی بیشتر خواهید آموخت.

تامین مالی جمعی املاک و مستغلات چیست؟

همانطور که کتاب اصلی «انجیل سرمایه‌گذاری جمعی» توضیح می‌دهد، تأمین مالی جمعی به فرآیند درخواست از عموم مردم برای مشارکت پول یا سرمایه اولیه برای کمک به تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌های جدید اشاره دارد. با استفاده از این شکل از جمع‌آوری سرمایه آنلاین در ایران ، که در آن فراخوان‌های آزاد برای سرمایه‌گذاران بالقوه در وب‌سایت‌ها در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری احتمالی ارسال می‌شود، می‌توان مفاهیم را مستقیماً برای کاربران روزمره اینترنت مطرح کرد.

 این افراد، که در مجموعه‌ای از سرمایه مشارکت می‌کنند که به طور جمعی از دیگران با منافع مشابه تامین می‌شود، می‌توانند وسیله‌ای برای پشتوانه مالی برای سرمایه‌گذاری‌های فعلی یا احتمالی در املاک و مستغلات ایران فراهم کنند. چنین فرصت‌هایی می‌تواند به شکل هلدینگ‌های مسکونی یا تجاری باشد و شامل توسعه مسکن جدید، خرده‌فروشی یا فضای اداری یا مالکیت جزئی بر سهمی از دارایی‌های موجود باشد.

فرصتی برای تنوع بخشیدن به دارایی ها و دارایی های سرمایه گذاری

سرمایه اولیه کم در مقایسه با سرمایه گذاری های سنتی املاک و مستغلات مورد نیاز است

ساختار هزینه مشترک، سرمایه‌داران را قادر می‌سازد تا در دارایی‌های دارایی بزرگ‌تر از آنچه معمولاً به آن دسترسی دارند، سرمایه‌گذاری کنند

افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان و کسب درآمد از آن
  • ریسک های مرتبط با مالکیت بین چند ذینفع تقسیم می شود
  • دسترسی به فرصت های جدید و/یا انحصاری
  • امکان نگهداری املاک تجاری یا دارایی های سبد املاک و مستغلات علاوه بر املاک مسکونی
  • بدون نیاز به ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات به بازار املاک و مستغلات ارائه می دهد
  • نیازی به واجد شرایط بودن، دریافت و پرداخت منظم وام مسکن نیست
  • مالکان را ملزم نمی کند که شخصاً وام های دارای دارایی و دارایی را تضمین کنند
  • اولین قدم را به سمت وام مسکن مناسب بردارید.
  • برای توصیه های کارشناسان با نرخ های بهره واقعی و پرداخت ها به صورت آنلاین درخواست دهید.

سرمایه گذاری جمعی در املاک و مستغلات چگونه کار می کند؟

پیش خرید آپارتمان در صادقیه و سرمایه گذاری یک فعالیت رایج و بسیار محبوب در میان افرادی است که به دنبال انباشت یا رشد ثروت خود در تهران هستند، به خصوص با نرخ های وام مسکن که در حول و حوش پایین ترین حد در نوسان است. اما کسب املاک و مستغلات اغلب مستلزم آن است که صاحبان ملک بالقوه واجد شرایط باشند و از یک ارائه دهنده وام مانند بانک یا اتحادیه اعتباری وام مسکن دریافت کنند.

این امر به نوبه خود می‌تواند این سرمایه‌گذاران را ملزم به پرداخت پیش‌پرداخت زیادی کند – و آنها را ملزم می‌کند تا هزینه‌های معمول را در قالب صورت‌حساب‌های جاری منظم تأمین مالی کنند. خریداران همچنین باید به طور منظم هرگونه دارایی سرمایه گذاری را نگهداری و نگهداری کنند، هزینه های تعمیر و نگهداری و خدمات آب و برق را بپردازند و مالیات بر دارایی سالانه این دارایی ها را بپردازند.

از سوی دیگر، سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات در تهران ، سرمایه‌گذاران را دعوت می‌کند تا پول خود را با استفاده از فناوری مالی آنلاین (فین‌تک) یا سایت‌های تامین مالی جمعی برای تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌های املاک و مستغلات، با چشم‌اندازی به سمت سود یک‌باره یا مداوم، جمع کنند.

سرمایه گذاری های مختلف در املاک و مستغلات

ابزارهای مالی مشابه، که به طور موثر به عنوان شرکت های هلدینگ که مالک و اداره کننده سرمایه گذاری های مختلف در املاک و مستغلات هستند، عمل می کنند. این املاک می توانند به شکل خانه ها، آپارتمان ها، آپارتمان ها، فضای خرده فروشی، مراکز خرید، هتل ها، ادارات و غیره باشند. بر خلاف بسیاری از REITهای سهامی عام، سرمایه گذاری های سرمایه گذاری جمعی معمولاً به صورت خصوصی نگهداری می شوند.

آغاز پیش فروش واحدهای آپارتمانی جهت سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور

ارائه‌دهندگان املاک و مستغلات با سرمایه‌گذاری جمعی می‌توانند به سرمایه‌گذاران دسترسی به سرمایه‌گذاری‌های انحصاری دارایی در بازار خصوصی را ارائه دهند که در غیر این صورت ممکن است برای مخاطبان عمومی در ایران در دسترس نباشد. به همین ترتیب، آنها تمایل دارند بازدهی بالاتری نسبت به REITهای تجاری عمومی ارائه دهند که نشان دهنده درجه بالاتر ریسکی است که ممکن است با این سرمایه گذاری ها مرتبط باشد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *