تعریف کنترل اجاره

کنترل اجاره یک رویه قانونی است که به دولت ها اجازه می دهد حداکثر محدودیت ها و رشد سالانه نرخ اجاره را در شهرها و ایالت های خاص تعیین کنند. پس از تصویب، این قانون مالکان را از دریافت یا افزایش نرخ اجاره یا اجاره بیش از درصد معینی محدود می کند. همچنین هدف از آن جلوگیری از افزایش چشمگیر اجاره بها است و در نتیجه مسکن اجاره ای و خرید آپارتمان در ستارخان مقرون به صرفه را ارتقا می دهد. مقررات اجاره بسته به هیئت حاکمه ای که قوانین را وضع می کند و رقابت در بازار مسکن متفاوت خواهد بود.

نرخ رشد اجاره خانه و آپارتمان با توجه به وضعیت اقتصادی

خوراکی های کلیدی

  • کنترل اجاره روشی برای تنظیم قیمت اجاره در شهرها و ایالت های خاص است. همچنین از حقوق مستاجرین مانند تخلیه نادرست محافظت می کند.
  • اولین نسل از مقررات اجاره اساساً سقفی بر نرخ اجاره بود که از افزایش نرخ اجاره توسط صاحبخانه جلوگیری می کرد. اصطلاحی که امروزه استفاده می شود بیشتر با  تثبیت اجاره  (به استثنای نیویورک) مرتبط است.
  • این قوانین بسته به محل خانه اجاره ای متفاوت است.
  • این اقدام در مناطقی که رقابت زیادی در بخش مسکن وجود دارد به خوبی کار می‌کند و به مقرون‌به‌صرفه ماندن مسکن اجاره‌ای کمک می‌کند.

کنترل اجاره چگونه کار می کند؟

یافتن مقررات اجاره در شهرهای پرجمعیت با قیمت اجاره بالا یا حداقل واحدهای موجود برای اجاره معمول است. پیش از این، زمانی که مقررات اجاره برای اولین بار در دهه 1920 معرفی شد ، آنها به عنوان سقف قیمت عمل می کردند که به صاحبخانه اجازه نمی داد قیمت اجاره را بیش از یک مقدار مشخص افزایش دهد. مدتی ادامه یافت تا اینکه رونق مسکن در دهه 1950 پس از جنگ جهانی دوم رخ داد و شهرها چاره‌ای جز توقف اقداماتی که تنظیم‌کننده‌ها اعمال می‌کردند نداشتند.

پروسه ی ساخت و فروش و پیش فروش آپارتمان در ستارخان

کنترل اجاره

این مجموعه قوانین به عنوان “نسل اول کنترل اجاره” شناخته شد. با این حال، پیدا کردن قوانین ایده آل برای اجاره نسل اول در دنیای مدرن (خارج از نیویورک) دشوار است. از آنجایی که قوانین مطابق با نیازهای جامعه بازنگری شده اند، اکنون منسوخ تلقی می شوند. هنگامی که مقررات اجاره وجود دارد، صاحبخانه باید دستورالعمل های شهرداری را در هنگام شارژ یا افزایش اجاره رعایت کند.

 شما می توانید از این تصویر در وب سایت، قالب ها و غیره خود استفاده کنید.لطفاً یک پیوند انتساب به ما ارائه دهید

قوانین کنترل اجاره نسل دوم

مقررات اجاره امروزه با زمانی که برای اولین بار معرفی شدند بسیار متفاوت به نظر می رسند و بسته به محل مستاجر می توانند متفاوت باشند. اینها اکنون توسط هیئتی از اعضا که معمولاً به آنها “هیئت های اجاره” گفته می شود، تصمیم گیری می شود. هیئت اجاره دستورالعمل های مفصلی را تهیه خواهد کرد که قوانین خاص مستاجر و مالک را مشخص می کند. خرید آپارتمان در صادقیه این قوانین در هر ایالت یا شهر متفاوت به نظر می رسند.

این سقف های اجاره تعیین می کند که صاحبخانه چند بار می تواند اجاره بها را افزایش دهد و درصد افزایش اجاره بها را می تواند ایجاد کند. در کنار این قوانین، تابلوهای اجاره معمولاً مقررات دیگری مانند ممانعت از توانایی موجر در تخلیه مستاجر را شامل می شود. با این حال، هر ایالت در ایالات متحده اجاره را تنظیم نمی کند و مقررات اجاره را وضع نمی کند. تنها چهار ایالت دارای مقررات فعال اجاره هستند، از جمله:

منابع تامین مالی مورد نیاز جهت خرید آپارتمان در تهرانسر

منبع

اگرچه مبلغی که صاحبخانه می تواند اجاره بها را افزایش دهد در زمانی که مستاجر در واحد زندگی می کند محدود است، معمولاً این توانایی را دارد که اجاره بها را به نسبی افزایش دهد.قیمت های بازار زمانی که مستاجر از خانه خارج می شود. این روش برای محافظت از مستاجر در برابر تلاش مالک برای افزایش نرخ های مستاجر برای ترک خانه طراحی شده است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *