خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

خرید و فروش آپارتمان با هدف کسب سود در بازار مسکن

من برای فروش خانه و خرید خانه جدید در بازار هستم. اگر می خواهید دور شوید، بازار فروش خوبی است، اما من به دنبال ماندن در آن منطقه هستم. من قصد دارم درآمد حاصل از خانه فعلی خود را صرف پیش پرداخت خانه جدیدم کنم تا وام مسکن ماهانه خود را کاهش دهم. در حالی که میانگین قیمت خانه برای نیازهای من 1 میلیون دلار است، خانه فعلی من به این میزان فروخته نخواهد شد.

آیا باید در بازار فروشنده خانه بخرم؟

من نگران این هستم که بتوانم خانه جدید را حداقل به همان قیمتی که آن را خریداری کرده‌ام، خرید آپارتمان در غرب تهران دیوار بفروشم که زمان انجام آن در آینده فرا می‌رسد. سوال من این است که خرید خانه ای با قیمت بالای 1 میلیون دلار در بازار فروشنده چقدر از نظر مالی هوشمند است ؟ آیا این احتمال وجود دارد که وقتی زمان فروش خانه جدید میلیون دلاری ام برسد، پولم را پس خواهم گرفت؟ 

زمانی که بازار مسکن داغ است، خرید و فروش خانه بسیار خوب است، زیرا احتمالاً خانه خود را با پولی بسیار بیشتر از آنچه برای آن پرداخت کرده اید، بفروشید. اما می‌توانم اضطراب شما را به‌عنوان یک خریدار درک کنم: آیا بعد از خرج کردن این همه پول برای یک خانه جدید، آیا در نهایت آن پول را پس می‌گیرید؟

عوامل موثر بر قیمت خانه و آپارتمان

مسئله این است که هیچ پاسخ روشن و واضحی برای این سوال وجود ندارد و این به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند زمانی که آن خانه را انتخاب می کنید، و سلامت کلی اقتصاد در آن زمان، که نرخ وام مسکن و خانه را تعیین می کند. قیمت. اما مانند بازار سهام، شما نمی توانید زمان بازار املاک و مستغلات را تعیین کنید. آیا وقتی می خواهید بفروشید، بازار املاک و مستغلات رو به افول خواهد بود؟ شاید. اما همچنین می تواند در حال افزایش باشد.

با این حال، هنگامی که نشانه هایی وجود دارد که ایالات متحده ممکن است به سمت رکود پیش رود، این احتمال وجود دارد که خانه ای که در اوج بازار به قیمت 1 میلیون دلار خریداری کرده اید، پیش خرید آپارتمان در صادقیه قیمتش کاهش یابد. 1 برای مرجع، در آخرین رکود در سال 2008، حدود یک دهه طول کشید تا بازار مسکن بهبود یابد. 2

آیا قصد دارید 10 سال یا بیشتر بفروشید؟ هر چه بیشتر بتوانید برای فروش این خانه جدید صبر کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید آن را با افزایش قیمت خانه بفروشید و این شما را در موقعیت بهتری برای کسب سود قرار می دهد. اما اگر قصد دارید خانه را برای چند سال نگه دارید و انعطاف پذیری ندارید، بهتر است خانه ای با قیمت کمتر خریداری کنید.

ارائه مشاوره تخصصی در راستای قیمت گذاری بر روی املاک در بازار مسکن

اضطراب ناشی از انتخاب درست آپارتمان

اما بیشتر از همه، من در اینجا اضطراب زیادی احساس می کنم که ممکن است در تلاش برای خرید یک خانه جدید در این بازار فروشنده باشید و در نهایت ارزش آن را نخواهد داشت. اگر برای خانه جدید کمتر هزینه کنید، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد؟ شاید اگر در خانه ای که خریداری می کنید انتخاب بیشتری داشته باشید، در مورد قیمت خرید احساس بهتری داشته باشید، زیرا خانه ای را خریداری می کنید که واقعاً آن را دوست دارید و ارزش آن را که پرداخت کرده اید می دانید.

اگر ناراحتی‌های ناشی از هزینه‌های زیاد برای یک خانه جدید را مدیریت کنید، ممکن است متوجه شوید که وقتی در نهایت تصمیم به فروش دارید، کمتر نگران قیمت‌های خانه هستید. زنی با تی شرت به صفحه گوشی هوشمند نگاه می کند در حالی که یک کارت اعتباری در دست دیگر خود دارد.  او در یک صندلی استراحت در ایوان یا عرشه بیرونی مشغول استراحت است.

اگر منتظر بودید که قیمت مسکن شروع به کاهش کند، بالاخره این اتفاق می افتد.

از زمانی که نرخ های وام مسکن در اوایل سال افزایش یافت و باعث شد وام مسکن برای خانه های تازه خریداری شده افزایش یابد ، خریداران به طور انبوه از بازار خارج شده اند . کاهش تقاضا به معنای رقابت کمتر خریدار برای خانه و کاهش فروش مسکن است. 3 سازنده خانه با شروع پروژه های ساختمانی کمتر به بازار سرمایش پاسخ داده اند . با این حال، تعداد کم خانه ها در بازار باعث شده تا قیمت ها کاهش نیابد.

لارنس یون، اقتصاددان ارشد NAR در تفسیری گفت: «ما شاهد رکود مسکن از نظر کاهش فروش خانه و ساخت خانه هستیم. با این حال، این یک رکود در قیمت مسکن نیست. به گفته اقتصاددانان، پیش خرید آپارتمان در تهرانسر با این حال، کاهش قیمت مسکن می تواند شروع یک روند باشد. با آنلاین شدن موجودی مسکن بیشتر – 1.3 میلیون خانه برای فروش در ژوئیه وجود داشت که بالاترین میزان از اکتبر 2020 است – بازار فروشندگان شدید دوران همه گیر ممکن است در حال محو شدن باشد.

یش خرید آپارتمان در صادقیه ، بلوار فردوس واحد های 60 متری 90 متری با وام خرید آپارتمان در غرب تهران دیوار
خط آخر

بازار خنک کننده نتیجه مستقیم جنگ فدرال رزرو با تورم است. بانک مرکزی در ماه‌های اخیر نرخ بهره معیار خود را افزایش داده است و هزینه‌های استقراض برای انواع وام‌ها از جمله وام مسکن را افزایش داده است تا بتواند اقتصاد را کند کند و روی افزایش قیمت‌ها سرپوش بگذارد. میانگین نرخی که بانک ها برای وام مسکن 30 ساله با نرخ ثابت در این هفته ارائه کردند 5.13 درصد بود، غول وام مسکن فردی مک روز پنجشنبه گزارش داد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *