بررسی پیشنهاد مشاوران حوزه مسکن به فروشندگان واحد های مسکونی

دره سرسبز شما را به زندگی در طبیعی ترین نقطه شهر با ویلاهای مستقل، زمین های کشاورزی دائمی و قابل کشت، تالاب، ساحل، دریاچه بیولوژیکی، کارگاه ها و سبک زندگی که همه موجودات زنده را در نظر می گیرد دعوت می کند. دره سرسبز با هر سه فرودگاه استانبول فاصله یکسانی دارد. خرید آپارتمان در ستارخان فاصله تا بزرگراه 6 کیلومتر و تا پل فاتح سلطان مهمت 15 دقیقه است.

بهترین لوکیشن ها جهت خرید و پیش خرید آپارتمان

این پروژه همچنین از نظر مجاورت با پل یاووز سلطان سلیم و آزادراه شمالی در موقعیت مطلوبی قرار دارد. تمام زیبایی‌ها، رنگ‌ها، آرامش و شادی مدیترانه در ویلاهای سرنیتی در بیلیکدوزو، یاکوپلو احیا شده است. ویلاهای سرنیتی به شما کمک می کند تا زندگی مدیترانه ای و فلسفه “la dolce vita” در مرکز استانبول را با تمام جزئیات آن داشته باشید.

رقابت بین مشتریان بر سر قیمت پیشنهادی آپارتمان

همچنین این پروژه شامل سیستم امنیتی 24 ساعته با دوربین، پارکینگ سرپوشیده و روباز، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی، مناطق سبز و مسیرهای پیاده روی می باشد. خرید آپارتمان در تهرانسر پروژه دیگری که در فضای سبز درخشان است، ویلاهای آبی  است. تعداد اتاق ها در ویلاهای داخل پروژه می تواند تا 5+1 برسد.

رقابت بین مشتریان بر سر قیمت پیشنهادی آپارتمان

تمام جزئیات لوکس برای کودکان و بزرگسالان در این پروژه در نظر گرفته شده است که یک فضای زندگی ایده آل برای خانواده های بزرگ به ویژه ارائه می دهد. این پروژه با کسانی صحبت می کند که مایلند هر روز به راحتی با ماشین های خود به شهر و فرودگاه رفت و آمد کنند. فاصله آن تا مرکز 20 دقیقه و تا فرودگاه تنها 10 دقیقه است. با این حال، رسیدن به ساحل تنها 5 دقیقه است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *