خرید خانه در بازار املاک و مستغلات

هنگامی که برای خرید خانه در بازار هستید ، عوامل مهم زیادی باید در نظر گرفته شوند که به راحتی فراموش کردن خانه تنها یک بخش از معادله است. به قول معروف “موقعیت، مکان، مکان – که همه چیز است” نیز وجود دارد. پیدا کردن محله مناسب بخش مهمی از خرید خانه است. اما یک محله خوب چیست؟ بررسی خرید آپارتمان در غرب تهران با وام ، بررسی کنیم که چگونه یک محله را ارزیابی کنیم تا مطمئن شویم که محله مناسب برای جستجوی خانه شما است.

چگونه تحقیق کنید و مکان مناسبی را برای جستجوی خانه خود انتخاب کنید

اطلاعات و جزئیات محله

هنگام جستجوی یک خانه جدید، ممکن است بخواهید به اطلاعات محله زیر نگاه کنید:

  • میانه سن ساکنین
  • سطح تنوع
  • آرایش اجتماعی و اقتصادی
  • تعداد خانواده های ساکن در منطقه

بسته به آنچه در یک محله برای شما ارزش قائل هستید، برخی از عوامل ممکن است برای شما مهمتر از دیگران باشد، زیرا شروع به شکار خانه می کنید. آیا شما یک بیست و چند ساله هستید که به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب و جوش هستید یا یک بازنشسته به دنبال جمعیت بالغ تری برای معاشرت هستید؟

فرآیند ارائه بهترین پیشنهاد خانه

برای هر چیزی که ارزش قائل هستید، مشاور املاک شما یا REALTOR ® باید بتواند در مورد محله به شما بگوید تا به شما کمک کند تا احساسی نسبت به دیگر صاحبان خانه در آن منطقه پیدا کنید. اگر فرصت مناسبی برای خرید پیش آمد، نماینده شما همچنین می‌تواند شما را در فرآیند ارائه بهترین پیشنهاد خانه برای ملک در این محله جدید راهنمایی کند.  

ایمنی محله

اکثر مردم می خواهند بدانند که آیا به محله ای امن نقل مکان می کنند یا خیر. امکان یافتن میزان جرم و جنایت وجود دارد، اما این عدد تنها یکی از اجزای معادله ایمنی بسیار گسترده‌تر است.

آمار و میزان جرم و جنایت

هر پاییز، FBI گزارش های یکسانی را در مورد آمار جرم و جنایت منتشر می کند و اعداد اولیه به صورت شش ماهه در دسترس است. این گزارش ها مفید هستند زیرا نوع خاصی از جرم گزارش شده را تجزیه می کنند. با ایمنی، احتمالاً بهتر است به میزان جرایم خشونت آمیز و دارایی فکر کنید. همه استنادات جنایی دارای سطح یکسانی برای نگرانی نیستند.

حداقل پیش پرداخت جهت پیش خرید آپارتمان در ستارخان و صادقیه با وام زیر قیمت بازار

سایر ملاحظات ایمنی

علاوه بر آمار جرم و جنایت، بهتر است عوامل دیگری را نیز در نظر بگیرید که به سطح ایمنی در یک محله کمک می کند. در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید هنگام ارزیابی ایمنی از خود بپرسید:

آیا من به نزدیکترین همسایه خود نزدیک هستم یا در منطقه ای منزوی تر هستم؟

آیا این محله به طور کلی اشغال و مراقبت می شود یا این محله شامل سطوح بالای بلایت و خانه های متروکه است؟

فاصله من با ایستگاه های آتش نشانی و مراکز درمانی چقدر است؟

آیا انجمن محله مراقب همه است؟

اگر امنیت برای شما اولویت بزرگی است، سعی کنید در محله های امن ترین شهرهای آمریکا تحقیق کنید .

موقعیت محله

موقعیت فیزیکی یک محله ممکن است به طرق مختلفی بر تمایل شما برای زندگی در آنجا تأثیر بگذارد. در زیر برخی از اصلی ترین مواردی که باید در نظر گرفته شوند آورده شده است.

اقلیم

اگر هنوز تصمیم می‌گیرید کجا زندگی کنید، آب و هوا کاملاً بر نحوه رسیدن شما به محله عالی شما تأثیر می‌گذارد. سعی کنید نگاه کنید:

  • رکوردهای برفی
  • درجه حرارت در طول سال
  • ساعات نور خورشید
  • رطوبت
  • بارش باران
  • شمارش گرده

اگر می‌دانید که فصل‌ها تأثیر زیادی بر خلق و خوی شما دارند، پیش خرید آپارتمان در تهرانسر باید از ایالت‌های شمالی با زمستان‌های طولانی و تاریک اجتناب کنید. برخی از مکان‌ها برای کسانی که آلرژی فصلی شدید دارند بدتر از مکان‌های دیگر خواهد بود. و اگر نمی توانید در گرما یا رطوبت کار کنید، مطمئن شوید که قبل از انتخاب محله ای در جنوب شرقی ایالات متحده، آن را در نظر بگیرید.

خرید آپارتمان در غرب تهران راهی برای سرمایه گذاری و کسب سود
دسترسی و حمل و نقل

برخی از مناطق فقط دسترسی بهتری نسبت به سایرین فراهم می کنند. برخی از مهمترین عوامل موثر در دسترسی یک منطقه عبارتند از:

  • پیاده روها
  • مسیرهای دوچرخه سواری
  • خدمات اشتراک گذاری
  • اتوبوس ها
  • مترو / واگن های خیابانی / قطار

نزدیکی یک محله به جاده های اصلی نیز می تواند از این نظر مهم باشد. احتمالاً نمی خواهید فقط برای رسیدن به نزدیکترین بزرگراه، 20 دقیقه رانندگی کنید. از طرف دیگر، احتمالاً نمی خواهید دقیقاً در کنار یک جاده شلوغ باشید. عامل سر و صدا به تنهایی می تواند ارزش خانه شما را برای خریداران احتمالی آینده کاهش دهد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *