مبلغ کمیسیون خرید و فروش آپارتمان که مشاوران مسکن دریافت میکنند

موارد حقوقی که خریدار باید قبل از خرید ملک در ترکیه به آنها توجه کند داشتن ملک در ترکیه برای بسیاری از افراد، چه برای زندگی و چه برای سرمایه گذاری، رویا است… در این مقاله لیستی از موارد مهمی را که یک خریدار ملک باید قبل از خرید بررسی کند، به شما نشان خواهیم داد، زیرا هدف ما روشن کردن برخی از جزئیات مهم است. خرید آپارتمان در تهرانسر ناشناخته برای خریداران مانند اسناد مالکیت، مالیات، و ماموریت شرکت های املاک و مستغلات.

حقوق مشتریان املاک قبل خرید و فروش مسکن در بازار

تایید سند مالکیت آپارتمان قبل از خرید در طی این فرآیند تأیید، باید کارشناسان صادقی داشته باشید که شما را راهنمایی کنند و تضمین کنند که تمام اطلاعات مربوط به سند مالکیت صحیح است و با ملک مطابقت دارد، مانند وکیل شرکت. ملک باید فاقد رهن باشد  و خریدار می تواند این موضوع را در اداره ثبت اسناد و املاک و یا از طریق وکیل شرکت بررسی کند.

تلاش دولت برای کاهش قیمت مسکن در سال جدید با افزایش عرضه آپارتمان مسکونی

توجه:  در صورت خرید ملکی به ارزش 250000 دلار در ترکیه برای اخذ تابعیت ترکیه، دفتر ثبت املاک به عنوان رهن سند مالکیت را در نظر می گیرد، زیرا فروش آن قبل از سه سال متوالی ممنوع است… بنابراین خریدار باید صبر کند تا سه سال تمام شود و سپس می تواند آن را بفروشد. اگر گزینه خرید ملک در حال ساخت است، شرکت ساختمانی را بررسی کنید.

بررسی کنید که آیا شرکت ساخت پروژه پروژه های کاملی دارد یا خیر، و اطمینان حاصل کنید که هیچ شرایط کیفری در قرارداد آنها وجود ندارد … می توانید این موضوع را با مترجمان و وکلای شرکتی که با آن سروکار دارید بررسی کنید. خرید آپارتمان در غرب تهران مدارکی را که به سند مالکیت اضافه می شود بررسی کنید از آنجایی که مدارک زیر باید موجود باشد.

مبلغ کمیسیون خرید و فروش آپارتمان که مشاوران مسکن دریافت میکنند

پیش فروش آپارتمان های برج چیتگر توسط کارگزاران معتبر

سند تغییر مالک ملک ، با پرداخت حقوق، عوارض و غیره. که نیاز به پرداخت دارند – ترجمه قرارداد خرید همچنین برای قانونی بودن قرارداد باید محضری باشد، این امر همانطور که قبلا ذکر کردیم توسط وکیل شرکت که مشتری را راهنمایی می کند و کلیه امور حقوقی وی را تایید می کند قابل انجام است. ایمن سازی در برابر زلزله و بلایای طبیعی.

سند بیمه زلزله و بلایای طبیعی باید اخذ شود و این شرط اجباری برای اخذ قرارداد فروش در ترکیه است که به سند DASK معروف است. همچنین اکثر مجتمع های مسکونی مدرن در ترکیه به ویژه استانبول با مشخصات ایده آل مقاوم در برابر زلزله ساخته شده اند. خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی: شرکت های ساختمانی در ترکیه معمولا املاک را به صورت اقساطی می فروشند، اغلب پیش پرداخت بین 30 تا 40 درصد مبلغ ملک است.

خط آخر

مابقی اقساط در بازه های زمانی توافق شده بین خریدار و خریدار پرداخت می شود. شرکت ساختمانی بنابراین هنگام خرید اقساطی ملک در ترکیه باید به موارد زیر توجه کنید: میزان و زمان پرداخت اقساط مجموع مدت زمان پرداخت تمام اقساط شرایطی که ممکن است در صورت عدم پرداخت اقساط متحمل شوید کسوراتی که اگر قبلا مجموعه ای از اقساط را در یک پرداخت پرداخت کرده باشید.

تلاش دولت برای کاهش قیمت مسکن در سال جدید با افزایش عرضه آپارتمان مسکونی

ارز پرداخت کننده و معمولاً ترکیه است. لیر روش پرداخت اقساط و امکان پرداخت از طریق حواله بانکی لازم به ذکر است که اگر برای اخذ تابعیت ترکیه ملکی در ترکیه به صورت اقساطی خریده اید، تنها در موارد زیر می توانید آن را دریافت کنید: پرداخت قسط اول باید حداقل 250000 دلار باشد، در این صورت می توانید پس از پرداخت اولین قسط برای شهروندی ترکیه درخواست دهید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *