توجه به قیمت آپارتمان ها هنگام خرید و سرمایه گذاری

استانبول از نظر ویژگی های طبیعی و جاذبه های گردشگری یکی از زیباترین شهرهای جهان به شمار می رود که گردشگران و سرمایه گذاران زیادی را به سمت املاک خود جذب می کند که باعث توسعه و رونق خرید و فروش املاک در بازارهای آن در سال های اخیر شده است. سال ها، به خصوص زمانی که تمایل سرمایه گذاران یافتن املاک و مستغلات برای خرید آپارتمان در غرب تهران است.

فروش و پیش فروش املاک مسکونی و تجاری توسط بنگاه املاک

امروز در مورد املاک برای فروش در ترکیه مشرف به تنگه بسفر و اهمیت بسیار زیاد داشتن املاک و مستغلات در این منطقه صحبت خواهیم کرد. اهمیت خرید املاک و مستغلات مشرف به تنگه بسفر در ترکیه: تنگه بسفر یکی از مهم ترین مناطق گردشگری ترکیه محسوب می شود. این بزرگترین مقصد برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات است که در حومه تنگه معروف بسفر واقع شده است.

توجه به وضعیت پروژه های پیش فروش شده در چیتگر

املاکی که در حومه یا نزدیک تنگه بسفر واقع شده اند به عنوان مهم ترین و زیباترین املاک دنیا طبقه بندی می شوند. آنها تمام موادی را دارند که به آنها امکان می دهد بهترین مناطق استانبول از نظر جابجایی املاک و مستغلات و پذیرش سرمایه گذاران از سراسر جهان و نه تنها از داخل ترکیه باشند. تنگه بسفر یکی از مهم ترین آبراه های جهان به حساب می آید.

 این آبراهی است که دریای مرمره و دریای سیاه را به هم متصل می کند و شهر استانبول را به دو قسمت تقسیم می کند که قسمت اول اروپایی و قسمت دوم آسیایی است. این تنگه بر بسیاری از بخش‌های ترکیه تأثیر می‌گذارد، پروژه تندیس چیتگر به ویژه بخش گردشگری و فعالیت آن، بازده اقتصادی، جابجایی املاک و مستغلات مشرف به آن، بخش دریانوردی و تجارت دریایی.

توجه به قیمت آپارتمان ها هنگام خرید و سرمایه گذاری

امکانات لازم جهت سکونت در آپارتمان های برج چیتگر

دلایل خرید ملک در ترکیه مشرف به تنگه بسفر: دلایل زیادی وجود دارد که سرمایه گذاران را به سمت انتخاب املاک مشرف به تنگه بسفر سوق می دهد که مهمترین آنها عبارتند از: تنگه بسفر یکی از مهم ترین مناطق گردشگری استانبول به حساب می آید، زیرا حاوی مواد طبیعی زیبا و مناظر زیبای کشاورزی است که گردشگران و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

این یک فرصت عالی برای سرمایه گذاران برای موفقیت در املاک و مستغلات به ویژه با اجاره ویلاهای مشرف به آب و فضای سبز است. ساختار خدماتی خوب برای مناطق مشرف به بسفر: زیرساخت ها برای تبدیل تنگه بسفر به منطقه ای که همگام با پیشرفت های دنیای زیرساخت ها باشد، اهمیت زیادی دارد. این منطقه با وجود عوامل زیربنایی مشخص می شود که عوامل متعددی در اختیار این منطقه است.

خط آخر

وجود خیابان ها و جاده هایی که منطقه بسفر را به تمام مناطق مجاور متصل می کند و دسترسی به آپارتمان های آن را آسان و امکان پذیر می کند. به عنوان کمک به تغییر تصویر خارجی منطقه. شهرداری همچنین نقش عمده ای در اصلاح تصویر بیرونی منطقه دارد به طوری که به صورت روزانه کمپین های بهداشتی را برای پاکسازی و ساماندهی معابر، میادین و اماکن عمومی انجام می دهد.

توجه به وضعیت پروژه های پیش فروش شده در چیتگر

وجود مراکز خدماتی گسترده مانند بیمارستان ها، مراکز بهداشتی کوچک، مدارس دولتی، موسسات و سایر مراکز خدماتی که تمامی نیازها و تعهدات را در اختیار ساکنان منطقه قرار می دهند و همین امر آن را به مرکزی برای جذب سرمایه گذار از هر طرف برای خرید تبدیل کرده است به آپارتمان ها در این منطقه.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *