تفاوت قیمت فروش آپارتمان های نوساز با آپارتمان های قدیمی

خرید املاک و مستغلات در سئول، حداقل بر اساس برخی معیارها، در مقایسه با سایر شهرهای توسعه یافته در آسیا، ریسک بیشتری دارد. این امر به ویژه با توجه به کمبود تقاضای مسکن خارجی در کره جنوبی صادق است. شهروندان ثروتمند جهانی معمولاً به جای دیگری در منطقه نگاه می کنند. خرید آپارتمان در صادقیه کاهش سریع جمعیتی کره کره در دهه گذشته نرخ رشد تولید ناخالص داخلی خود را به طور متوسط ​​از 4 درصد فراتر رفته است

سنجش میزان تقاضای خرید و پیش خرید آپارتمان مسکونی

با توجه به اینکه یک اقتصاد توسعه یافته است، سرعت قابل توجهی است. با این حال، چیزی که قطعا در آینده رشد نخواهد کرد ، اندازه جمعیت کره است. وضعیت وخیم جمعیتی کشور به سرعت در حال بدتر شدن است. مانند چین و ژاپن ، کره جنوبی نیز در آینده شاهد کاهش مداوم جمعیت خود خواهد بود. این سیر نزولی سرانجام در سال 2021 آغاز شد، که اولین سال در تاریخ مدرن بود که شاهد کاهش جمعیت کره بودیم.

ترفند مشاوران املاک برای جذب مشتری و فروش آپارتمان

با توجه به اینکه در حال حاضر 51 میلیون نفر در کره جنوبی زندگی می کنند، انتظار می رود جمعیت این کشور تا سال 2060 به کمتر از 40 میلیون نفر برسد. فروش برج صیاد 2 کاهش جمعیتی معمولاً سال ها طول می کشد تا اتفاق بیفتد، اما در نهایت به هیچ وجه برای آینده اقتصادی کشور نوید خوبی ندارد.

تفاوت قیمت فروش آپارتمان های نوساز با آپارتمان های قدیمی

تقاضای کمتر املاک و مستغلات تقریباً مطمئناً در چند دهه آینده فشار نزولی بر بازار مسکن سئول وارد خواهد کرد. در عین حال، میانگین سنی در کره جنوبی در حال حاضر بالای 43.7 سال است. البته، این تعداد در کنار جمعیت سالخورده کشور افزایش خواهد یافت و بر بهره وری نیروی کار و خدمات اجتماعی تاکید بیشتری خواهد داشت – هر دو عامل اصلی که تا کنون به موفقیت اقتصادی کره کمک کرده اند.

حداقل نقدینگی لازم برای ساخت آپارتمان 4 طبقه در کلان شهرها

 فاصله سئول کره شمالی سئول تنها 200 کیلومتر با مرز کره شمالی فاصله دارد. طبیعتاً منطقه متروی شهر اولین هدف در هر درگیری خواهد بود. آیا “همسایه دیوانه” کره بر ارزش املاک تأثیر می گذارد؟ شاید واضح ترین دلیل برای سرمایه گذاری نکردن در املاک سئول، حداقل با نگاه کردن به بازار املاک و مستغلات آن از دیدگاه یک خریدار خارجی، ریسک ژئوپلیتیکی است که همراه با کره شمالی همسایه است.

ترفند مشاوران املاک برای جذب مشتری و فروش آپارتمان

ما اینجا در InvestAsian در مورد عذاب و تاریکی نیستیم. در واقع، کاملاً ممکن است که سرهای سردتر غالب شوند و جنگ کره دیگری در این قرن رخ ندهد. یا بعدی. صرف نظر از این، جنگ احتمالی در شبه جزیره کره قطعا سابقه تاریخی دارد. قبلاً هم اتفاق افتاده است، و خطر کره هم به همان شکلی که ما از ذکر موقعیت توکیو روی یک خط گسل بزرگ یا مشکلات ژئوپلیتیکی مشابه تایوان اشتباه می‌کنیم، قابل ذکر است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *