مبلغ پیش پرداخت توسط مستاجر جهت اجاره آپارتمان های مسکونی و اداری

در اوایل سال جاری Norada Real Estate یک ضمانت اجاره یک ساله را به عنوان بخشی از هر ملک سرمایه گذاری خریداری شده از طریق شبکه خود اضافه کرد. پاسخ سرمایه گذاران بسیار مثبت و چشمگیر بوده است. چند نفر اظهار نظر کردند که به نظر می رسد “خیلی خوب است که درست باشد”. در پاسخ به این نظرات، خرید آپارتمان در غرب تهران من گزیده زیر را از مصاحبه ای که با رابرت تی. – صاحبخانه با چندین ملک انجام شده است، ارائه می کنم.

ضمانت اجاره یک ساله واحد مسکونی در تهران

دارایی های راب با همان سیاستی که ما به همه سرمایه گذاران خود ارائه می دهیم محافظت می شود. مدت کوتاهی پس از قرار دادن بیمه نامه، او یک جای خالی را تجربه کرد و ادعایی را ارائه کرد. متن زیر گزیده ای از مصاحبه ای است که با راب در فوریه 2013 انجام شده است. ادعای من نتیجه یک مستاجر بد بود. آنها از پرداخت کرایه خود منصرف شدند. من حدس می زنم آنها با مشکلات مالی مواجه شدند. برخی از املاک من در مناطق کم درآمد است. این اتفاق می افتد؛ تکان دهنده نیست من ادعا را ارسال کردم و بسیار بی دردسر بود.

فروش و پیش فروش آپارتمان توسط تعاونی ها

راب: مستاجر از پرداخت خارج شد، سپس یک ماه از دست داد، بنابراین ما نامه‌ای فرستادیم که در آن می‌گفتیم. چه خبر است ما هیچ بازخوردی دریافت نکردیم، بنابراین مجبور شدیم به سمت اخراج حرکت کنیم. راب: خیلی ساده بود. این اولین بار یا آخرین بار نیست که از آن عبور می کنم. شما مدارک را ارسال می کنید و می گویید اخطاریه ای برای مستاجر ارسال کرده اید که در آن قید شده است که اجاره بها را پرداخت نکرده اند.

تاریخ دادگاه نسبتاً سریع برنامه ریزی می شود. اگر مستاجر ظاهر شد، بستگی به این دارد که چه مسائلی وجود داشته باشد. گاهی اوقات سعی می کنند معامله ای را انجام دهند و در محل باقی بمانند و موجودی خود را پرداخت کنند. مواقع دیگر می گویند، من عقب افتادم، پول ندارم و باید بروم بیرون. سپس حکمی به نفع خود دریافت می کنید.

استخدام یک مدیر املاک و مستغلات حرفه جهت امور خرید و فروش مسکن

راب: من همیشه یک وکیل استخدام می کنم. او یک بسته بسته دارد و 445 دلار برای رسیدگی به اخراج از ابتدا تا انتها می گیرد. چگونه ادعای خود را در ضمانت اجاره ثبت کردید؟ یک شماره تلفن برای ثبت ادعا وجود دارد، خرید آپارتمان در ستارخان اما من از گزینه ایمیل استفاده کردم. من همه کارها را آنلاین انجام دادم. شما یک فرم را دانلود می‌کنید، آن را پر می‌کنید، امضا می‌کنید، اسکن می‌کنید، سپس آن را با پیوست‌های لازم ایمیل می‌کنید.

مبلغ پیش پرداخت توسط مستاجر جهت اجاره آپارتمان های مسکونی و اداری

راب: همه چیز خیلی راحت پیش رفت. من یک فرم ادعا را پر کردم که یک صفحه است. سپس یک کپی از تمام اسناد مربوطه را به آنها داد، مانند معاینه مستاجر که نشان داد اعتبار آنها را چک کردم و آنها هیچ مشکلی برای تخلیه یا جنایی نداشتند. سپس مدارک دادگاه مربوط به زمان تخلیه را پیوست کردم. این همچنین تمام هزینه‌هایی را که من در مورد اجاره از دست رفته و هزینه‌های قانونی متحمل شده‌ام مشخص می‌کند.

افزایش ارزش خانه های مسکونی و اداری

همه را اسکن کردم و همراه با فرم درخواست ارسال کردم. بعد از آن بسیار صاف است. فرآیند نسبتا سریع است. تاخیر زیادی در قطع چک وجود ندارد. تا زمانی که ثابت کنید از رویه های پذیره نویسی آنها پیروی کرده اید، بریده و خشک می شود. راب: این ادعا حدود سه ماه به طول انجامید. تا زمانی که مراحل تخلیه طی شد و من مکان را تعمیر و دوباره اجاره کردم، حدود 3-4 ماه طول کشید. راب: آنها به طور خودکار هر ماه از شما درخواست می کنند، که بسیار خوب است.

ایمیلی دریافت می‌کنید که می‌گوید، اگر ادعا همچنان ادامه دارد، لطفاً فرم پیوست را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید. راب: یک ماه “کسری” وجود دارد، که در واقع ماه اجاره از دست رفته است، خرید آپارتمان در صادقیه اما در طرح بزرگ، بدون آن من سه ماه اجاره را از دست می دادم، که در مورد من 650 دلار در ماه بود. این در مجموع 1950 دلار است، به علاوه من هزینه های قانونی 445 دلاری را پس گرفتم.

استخدام یک مدیر املاک و مستغلات حرفه ای جهت امور خرید و فروش مسکن
نظر شما در مورد ضمانت اجاره چیست؟

راب: این سندرم خیلی خوب است که نمی تواند واقعی باشد. به خصوص در بازار من که پیش فرض های زیادی وجود دارد. راب: این ذهنیت مطلق “خیلی خوب برای واقعی بودن” است که شما باید مردم را کنار بگذارید. مردم برای شروع بدبین هستند. آنها فکر می کنند که من یک ادعا خواهم داشت و شما 65 بهانه برای اینکه چرا نمی خواهید به من پول بدهید بیاورید. من حاضر بودم یک جهش ایمانی انجام دهم تا آن را امتحان کنم.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *