توجه به میزان تقاضا در بازار مسکن قبل از خرید و فروش آپارتمان

چهارم: پیش نمایش آنچه به شما ارائه شده است: اکنون که شرکت املاک تمامی املاک موجود برای فروش را که متناسب با اهداف آینده شماست به شما پیشنهاد داده است، باید این املاک را بررسی کرده و به صورت مشابه مشاهده کنید تا مشخص شود که آیا مشخصات ملک واقعا مناسب است یا خیر. و از خرید آپارتمان در تهرانسر موقعیت جغرافیایی دقیق ملک، مساحت و طرح خود مطمئن شوید.

هدفتان از سرمایه گذاری در املاک با پیش خرید آپارتمان چیست؟

پنجم: حالا ملک خود را انتخاب کنید و قرارداد خرید را امضا کنید: اکنون در مرحله قرارداد خرید و فروش هستیم، پس از اینکه ملک مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید قیمت آن را با فروشنده مذاکره کنید و در اینجا نقش بنگاه املاک شماست تا به بهترین قیمت برسید و سپس قرارداد خرید و فروش را امضا کنید. در اینجا لازم به ذکر است که لازم است کلیه بندهای قرارداد به دقت و دقیق بررسی شود.

ارائه وام مسکن توسط تعاونی ها هنگام فروش و پیش فروش آپارتمان

ششم: تهیه اوراق انتقال مالکیت: در اینجا به آخرین مرحله از سفر خرید ملک در ترکیه رسیدیم که عبارت است از تهیه کلیه مدارک مورد نیاز برای تکمیل خرید ملک و سپس مراجعه به اداره ثبت اسناد و پروژه شمشاد املاک یا سازمان ثبت اسناد و املاک جهت تکمیل نقل و انتقال ملک. مالکیت به شما این اوراق شامل موارد زیر است: پاسپورت با مدت اعتبار حداقل شش ماه و باید به زبان ترکی ترجمه شده و توسط دفتر اسناد رسمی به تأیید برسد.

بیمه املاک در برابر زلزله. شماره مالیاتی شما و در اینجا باید به اهمیت شماره مالیاتی توجه داشت زیرا این شماره هویت رسمی سرمایه گذار خارجی در ترکیه است و هیچ تراکنش مالی در ترکیه بدون شماره مالیات انجام نمی شود و این سند می تواند در عرض چند دقیقه از اداره مالیات استخراج می شود و می تواند به راحتی آنلاین استخراج شود.

توجه به میزان تقاضا در بازار مسکن قبل از خرید و فروش آپارتمان

ارزیابی مجوز ساخت و خرید و فروش خانه و آپارتمان

گزارش ارزیابی املاک که توسط یک شرکت دارای مجوز از دولت ترکیه استخراج می شود و سندی است مبنی بر ارزش واقعی ملک شامل کلیه مشخصات ملک. فیش های بانکی مبنی بر پرداخت کامل بهای ملک. معیارهای موفقیت سرمایه گذاری املاک در ترکیه: مهمترین ویژگی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه موفقیت چشمگیر این بخش است.

اما معیارهای متعددی وجود دارد که برای اطمینان از موفقیت پروژه سرمایه گذاری املاک در ترکیه باید در نظر گرفته شود و این معیارها و نکات می تواند به شرح زیر خلاصه شود: ابتدا موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید: شما باید حضور ملک در منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری را در نظر بگیرید تا در مکانی باشد که کلیه امکانات خدماتی و تفریحی مانند بیمارستان ها، مراکز درمانی و موسسات آموزشی در آن موجود باشد.

ارائه وام مسکن توسط تعاونی ها هنگام فروش و پیش فروش آپارتمان
ارائه وام مسکن توسط تعاونی ها هنگام فروش و پیش فروش آپارتمان

خط آخر

به اهمیت داشتن رستوران‌ها، کافه‌ها، کلاب‌ها و همه چیزهایی که ساکنان به آن نیاز دارند. دوم: با در نظر گرفتن وجود شبکه حمل و نقل توسعه یافته: هنگام خرید ملک در ترکیه، باید در نظر داشته باشید که این ملک با انواع وسایل حمل و نقل عمومی اطراف آن مانند اتوبوس های عمومی، اتوبوس های مترو و خطوط مترو مشخص می شود، زیرا این امر باعث افزایش ارزش ملک سرمایه گذاری می شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *