هزینه های حمل در املاک چیست؟

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید. چه در حال سرمایه گذاری برای برگرداندن ملک باشید و چه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در تهران اجاره طولانی مدت نگهداری کنید، هزینه های حمل در املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. برای آشنایی با هزینه های حمل و نقل و نحوه محاسبه آنها به ادامه مطلب که توسط مشاورین املاک کاتک گردآوری شده است مراجعه کنید.

خرید و فروش املاک و مستغلات در بازار مسکن و کسب سود از آن

هزینه های حمل، تعریف شده

هزینه های حمل در املاک و مستغلات (که «هزینه های نگهداری» نیز نامیده می شود) هزینه های مالکیت یک ملک است. تا زمانی که ملک سرمایه گذاری را نگه دارید ، باید آنها را بپردازید. یکی از متداول ترین هزینه های حمل، وام است. بگویید برای تامین مالی یک تلنگر وام می گیرید. برای خرید آپارتمان در غرب تهران دیوار اگر 4 ماه طول می کشد تا خانه را بفروشید، باید پرداخت ماهانه وام را در زمانی که منتظر فروش هستید پرداخت کنید. این هزینه در شرایطی مانند سرمایه گذاری بلندمدت نیز اعمال می شود.

انواع هزینه های حمل

انواع مختلفی از هزینه های حمل در املاک ایران وجود دارد. شما باید هر یک از این موارد را در کل هزینه های سرمایه گذاری خود لحاظ کنید. با سرمایه گذاری های بلند مدت، این هزینه ها ثابت و قابل پیش بینی خواهد بود. اگر خانه را ورق می‌زنید ، باید آماده باشید که این هزینه‌ها را برای مدت زمانی که ملک را در اختیار دارید، بپذیرید.

مالیات بر مستغلات

مالیات املاک در هر مکان متفاوت است. برای تعیین میزان مالیات بر دارایی که باید پرداخت کنید، باید به صورت آنلاین تحقیق کنید یا به دفتر ارزیاب شهرستان مراجعه کنید.

پرداخت های وام مسکن

این خود توضیحی است. اگر برای تامین مالی سرمایه گذاری وام مسکن گرفته اید، باید پرداخت های ماهانه را به عنوان هزینه نگهداری در نظر بگیرید. نوع وامی که می گیرید می تواند تا حد زیادی بر میزان پرداخت شما تأثیر بگذارد. وام مسکن سنتی به احتمال زیاد بهترین گزینه برای شما نخواهد بود، اگر شما خانه نشین هستید. اما اگر در اجاره سرمایه گذاری می کنید، باید به دنبال وام مسکن مناسب برای رسیدن به اهداف خود باشید.

کسب درآمد از طریق و رهن و اجاره آپارتمان

بیمه

چه به دنبال پیش خرید آپارتمان در تهرانسر واحد های 60 متری یا اجاره آن باشید، باید بیمه ملک را پرداخت کنید. بسته به شرایط، انواع مختلفی از بیمه وجود دارد. اگر ملک خالی یا خالی از سکنه است، باید برای یک بیمه نامه خاص ثبت نام کنید. بر خلاف آنچه که ممکن است تصور کنید، بیمه برای املاک غیرمسکونی به طور قابل توجهی پرهزینه تر از زمانی است که ملک اشغال شده باشد. این به این دلیل است که اگر شخصی در ملک نباشد خطر بیشتری برای بیمه گذاران وجود دارد.

برای املاک اجاره ای در ایران ، باید برای بیمه ملک اجاره ای ثبت نام کنید. هزینه های این کار بسته به ملک و مکان می تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، بیمه یک ساختمان سه طبقه با 12 آپارتمان به طور قابل توجهی بیشتر از یک خانه ییلاقی 600 فوت مربعی یک خانواده هزینه خواهد داشت.

هزینه های HOA

مانند صاحبان خانه، اگر ملک شما در منطقه ای است که توسط انجمن مالکان خانه (HOA) اداره می شود، باید هزینه های HOA را بپردازید. اینها بسته به محل زندگی شما می توانند متفاوت باشند، اما ممکن است گران باشند و با کمی هشدار تغییر کنند. همچنین باید از قوانین HOA در مورد بازسازی، نگهداری و موارد دیگر آگاه باشید.

خدمات رفاهی

مگر اینکه اجاره می‌دهید و مستاجران شما تمام خدمات آب و برق را پرداخت می‌کنند، باید آب، برق و/یا گاز را روشن نگه دارید. اگر در مورد قبوض آب و برق ملکی کنجکاو هستید، می توانید با شرکت های آب و برق تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها اطلاعاتی در مورد قبوض فعلی ملک به شما می دهند یا خیر. همچنین می توانید این صورت حساب ها را از فروشنده درخواست کنید.

فرهنگ آپارتمان نشینی و رعایت قوانین مربوط به ساختمان

اگر ملک خالی است، می‌توانید با خاموش کردن تهویه مطبوع در هزینه‌های آب و برق صرفه‌جویی کنید. با این حال، مواردی وجود دارد که باید آن را روشن نگه دارید. اگر زمستان است و منطقه شما به زیر نقطه انجماد فرو می رود، باید خانه تان گرمتر باشد تا آب لوله ها یخ نزند. یخ زدن آب در لوله ها باعث ترکیدن لوله ها می شود. اگر این امکان وجود دارد، در تهران ترموستات خود را روی 45 درجه فارنهایت تنظیم کنید تا بافر ایجاد شود تا این اتفاق نیفتد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *