عقد قرارداد با شرکت سازنده برای پیش خرید آپارتمان

آیا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسنیورت استانبول برای ساختن آینده سرمایه گذاری سودآور یا کسب بازده بالا ایده مناسبی است؟ یا اینکه باید چنین پروژه ای را در منطقه دیگری از شهر اجرا کنم؟ مزایای خرید ملک در استانبول از طریق شرکت املاک: اسنیورت یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق استانبول است و خرید آپارتمان در صادقیه همچنین یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در استانبول است و در اینجا برخی از مشخصات آن آورده شده است

مصالح به کار رفته در ساخت برج های مسکونی

اسنیورت منطقه‌ای است که دائماً در حال رشد و توسعه است که در آن پروژه‌های ساختمانی جدید در آن انجام می‌شوند. توسعه یافته و زیرساخت های جدید به منظور پاسخگویی به تراکم بالای جمعیت در منطقه ساخته شده است. دارای موقعیت مرکزی در استانبول است زیرا به فرودگاه آتاتورک، بزرگراه E-5 و متروبوس نزدیک است. قیمت املاک در آن نسبت به سایر مناطق استانبول مانند شیشلی یا بی اوغلو نسبتاً مقرون به صرفه است.

موعد تحویل پروژه های پیش فروش شده در چیتگر

تقاضای زیادی برای اجاره ملک در اسنیورت توسط افراد بومی و خارجی وجود دارد و این باعث می شود که منطقه خوبی برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در املاک اجاره هستند. خرید آپارتمان در اسنیورت برای مسکن و ثبات: اسنیورت که یکی از مناطق مورد علاقه استانبول در سال‌های اخیر است، پروژه هزاره سوم از نظر املاک و مستغلات یک ستاره در حال رشد است و در سال‌های اخیر مورد توجه شدید خریداران خارجی قرار گرفته است.

یکی از مهم ترین دلایل این امر موقعیت آن است زیرا اسنیورت در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و به دلیل نزدیکی به بزرگراه ها و ایستگاه های حمل و نقل عمومی، حمل و نقل آسان به بسیاری از نقاط را فراهم می کند. علاوه بر این، نزدیکی شما به بسیاری از امکانات اجتماعی مانند بیمارستان ها، مدارس و مراکز خرید، جذابیت اسنیورت را افزایش می دهد.

عقد قرارداد با شرکت سازنده برای پیش خرید آپارتمان

پیش فروش واحد های آپارتمانی و تجاری زیر نظر اتحادیه

 بیشتر به این دلایل، کسانی که می خواهند در استانبول آپارتمان بخرند، به طور فزاینده ای اسنیورت را به عنوان یک گزینه بالقوه و برتر در نظر می گیرند. حمل و نقل عمومی توسعه یافته در اسنیورت: شهرداری طرح جامع حمل و نقل عمومی را تدوین کرده است که شامل ساخت خطوط جدید مترو، خطوط حمل و نقل سریع اتوبوس و خطوط ریلی سبک می شود. این گزینه های حمل و نقل جدید به کاهش تراکم ترافیک و بهبود کیفیت هوا در شهر کمک می کند.

آینده املاک و مستغلات در اسنیورت: اسنیورت در سال‌های اخیر شاهد رونق ساخت‌وساز بوده است و چندین ساختمان مسکونی و تجاری بلندمرتبه ساخته شده‌اند و آینده املاک و مستغلات در اسنیورت با برنامه‌ریزی توسعه بیشتر در این منطقه امیدوارکننده به نظر می‌رسد. یکی از اطلاعاتی که در مورد اسنیورت نمی دانید این است که املاک موجود در آن به دو قسمت تقسیم می شود، اولی املاک قدیمی و دومی املاک مدرن مانند مجتمع های مدرن.

بررسی کامل قرارداد پروژه های پیش فروش منطقه 22 چیتگر

 امید است طی سال های آتی تمامی پروژه های قدیمی حذف و با پروژه های مدرن و متمایز جایگزین شود زیرا یکی از مناطق شاهد پروژه های تحول شهری است. مهم ترین مقاصد تفریحی و گردشگری اسنیورت: تراکم امکانات خدماتی و تفریحی در آن منطقه، آن را به یک مقصد مهم برای سرمایه گذاری در املاک تبدیل کرده است، زیرا تقاضا برای آن به ویژه در دوره های گردشگری بسیار زیاد شده است که مهمترین آنها عبارتند از:

موعد تحویل پروژه های پیش فروش شده در چیتگر

پارک رجب طیب اردوغان یک پارک عمومی واقع در اسنیورت است. این پارک در 29 می 2016 افتتاح شد و به نام رجب طیب اردوغان دوازدهمین رئیس جمهور ترکیه نامگذاری شد. مساحت این پارک 1.6 میلیون متر مربع است و گنجایش 60 هزار نفر را دارد. همچنین دارای یک زمین بازی، یک مسیر پیاده روی و یک مسیر دویدن است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *