عقد قرارداد رسمی بین خریدار و مالک

برای بهترین ها برنامه ریزی کنید، اما برای بدترین ها آماده شوید.» آلوارز توصیه می کند. “بیمه حفاظت از دارایی واقعی است. سرمایه گذاران باید خودشان را بیمه کنند که انگار دنیا می آید آنها را نابود کند و بیمه تنها دفاع آنهاست. خرید آپارتمان در ستارخان در پایان، آلوارز می‌گوید که دشمنان واقعی خلق ثروت عبارتند از: حرص، تعلل، تنبلی، ترس‌های خیالی، و کمبود اطلاعات و آموزش.

بهترین روش های فروش و پیش فروش آپارتمان توسط تعاونی ها

از منظر باله، Mednick می گوید که متخصصان باتجربه باید روی مکان و قیمت تمرکز کنند. او توصیه می‌کند: «بهترین توصیه این است که برای چیزی که می‌خرید بیش از حد پول نپردازید، زیرا از طرف خریداران تحت فشار قرار می‌گیرید». “اگر بیش از حد پرداخت کنید و بیش از حد توانبخشی کنید، به سودی که نیاز دارید نخواهید رسید.”

خریداران همچنان خواهان یک معامله خوب در این بازار هستند، بنابراین آنها انتخاب‌کننده‌تر هستند. آنها می خواهند خواص بیشتری را ببینند و زمان به نفع آنهاست، بنابراین ماشه را به این سرعت نمی کشند. آنها می خواهند مطمئن شوند که موقعیت مکانی خوبی دارند. علاوه بر ایجاد روابط شخصی با متخصصان املاک، معاملات بالقوه را می توان با استفاده از منابع آنلاین مانند NoradaRealEstate.com، RealtyTrac.com، و Auction.com و همچنین خدمات فهرست محلی و ملی پیدا کرد.

نکاتی برای همه سرمایه گذاران املاک و مستغلات

از نظر هلر، بزرگترین جذابیت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات این است که راه های زیادی برای کسب درآمد در املاک و مستغلات با استفاده از اهرم پول وجود دارد – خواه پول خود سرمایه گذار باشد یا شخص دیگری. آلوارز می گوید معاملات هنوز در دسترس هستند. به “ایجاد” یک معامله فکر کنید، نه “پیدا کردن” یک معامله.” در نهایت، سرمایه‌گذاران نباید از اتخاذ استراتژی‌های خروج چندگانه در زمانی که شرایط آن را ایجاب می‌کند هراس داشته باشند.

اگر تجربه ندارید، ما انتخاب سرمایه گذاری املاک مسکونی را توصیه کرده ایم. اگر تجربه مدیریت املاک تجاری را دارید، تجاری بر مسکونی پیروز می شود. اگر نقدینگی محدود یا تحمل ریسک پایینی دارید، پس ما املاک مسکونی را توصیه می کنیم. برای شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در هر بازاری باید چه کاری انجام دهید. این مراحل عمدتاً برای املاک مسکونی است.

عدم پرداخت مالیات هنگام پیش خرید آپارتمان در ستارخان

چگونه به عنوان یک مبتدی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کنیم؟

گام اولیه پیدا کردن مکان مناسب است، به عنوان مثال، اگر موقعیت مکانی شما عالی است، ملک سرمایه گذاری شما بازدهی  خوب و پایداری را در سرمایه گذاری شما به ارمغان می آورد. قبل از شروع این سفر، باید از مشاوران املاک و سرمایه گذاران محلی خود مشاوره بگیرید. در صورت عدم اطمینان فکر، همیشه با متخصصان املاک و مستغلات مشورت کنید. به طور مداوم منابع مختلف را در هنگام خرید ملک سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

 بهترین بازارها را جستجو کنید و برای برقراری ارتباط با سرمایه گذاران محلی املاک و مستغلات به این نکته توجه کنید. باید به یافتن املاک با تخفیف خارج از بازار ادامه دهید. خرید آپارتمان در صادقیه شما باید بازار مسکن انتخاب شده در داخل و خارج را بشناسید. کسب و کار سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با ریسک همراه است. ورود بی‌هدف و عدم شناخت دقیق آنچه در معرض خطر هستید، روشی سریع برای شکست دادن به عنوان یک سرمایه‌گذار املاک و مستغلات است.

نحوه مواجهه با خطرات معامله خرید و فروش آپارتمان در بازار مسکن

با خطرات موجود در معاملات املاک آشنا شوید. هر نوع معامله خطرات خود را دارد. واحدهای اجاره ای نیاز به مدیریت و تعمیر دارند و گاهی اوقات مستاجران متخلف نیاز به تخلیه دارند. فقط اولین ملک سرمایه گذاری که پیدا کردید را نگیرید. املاک مختلف سرمایه گذاری را بیابید و پس از آن انتخاب کنید که از نظر اهداف سرمایه گذاری شما بهترین گزینه را برای شما دارد.

نحوه مواجهه با خطرات معامله خرید و فروش آپارتمان در بازار مسکن

شما باید یاد بگیرید که درک خوبی از کاهش مالیات برای سرمایه گذاران املاک داشته باشید زیرا این در دراز مدت به شما کمک می کند. یک حسابدار استخدام کنید تا به شما در کار وقت گیر رسیدگی به مالیات ها و معافیت های پیچیده املاک و مستغلات کمک کند. از تخصص افراد حرفه‌ای برای آسان‌تر کردن کار و همچنین آموزش خود در این مسیر استفاده کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *