خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

املاک و مستغلات در مکزیک

شما املاک و مستغلات زیادی در مکزیک یا هر جای دیگری در آمریکای لاتین برای این موضوع دارید. از پاناما گرفته تا کلمبیا و کاستاریکا، معاملات بسیار خوبی پیدا خواهید کرد که می توانید به صورت نقدی پرداخت کنید. شما می توانید با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خود اقامت و شهروندی دوم مکزیک را دریافت کنید.

توجه ویژه به بازار مسکن و تاثیر آن بر اقتصاد کلان

املاک و مستغلات در ترکیه

در حالی که املاک و مستغلات در ترکیه به اندازه سایر کشورهای ذکر شده در بالا ارزان نیست، در اینجا موضوع مهم است. از نظر تاریخی، املاک و مستغلات در استانبول طی 5 تا 10 سال ارزش خود را دو برابر می کند. خرید آپارتمان در تهرانسر بنابراین اگر به دنبال خرید و نگهداری طولانی مدت هستید، ترکیه گزینه مناسبی برای خرید ملک و دریافت پاسپورت دوم طی 3 تا 4 ماه از طریق برنامه شهروندی ترکیه از طریق برنامه سرمایه گذاری است.

بله، قیمت این برنامه از 250,000 دلار به 400,000 دلار در 13 ژوئن 2022 افزایش یافت، اما تیم املاک و مستغلات ما املاک را در مناطقی که تحت تأثیر آشفتگی لیر ترکیه قرار نمی‌گیرند انتخاب می‌کنند. ترکیه افزوده بزرگی به مجموعه من بوده است. تنها در دو سال، آپارتمانی که در استانبول خریدم دو برابر شده است.

از تعهد بدهی تا سرریز وجه نقد

فرض کنید شما 10000 دلار در ماه درآمد دارید. ما با مشتریانی کار می کنیم که 50000 دلار، 100000 دلار و در برخی موارد 1 میلیون دلار در ماه درآمد دارند. اما بیایید فرض کنیم که سقف شما روی 10000 دلار است. ممکن است 4000 دلار پرداخت کنید که از آن به عنوان مالیات، وام مسکن شما 3000 دلار است و شما را با خرده نان باقی می گذارد.

تصور کنید از شر وام مسکن خلاص شده اید، از شر آن خلاص شده اید یا به طور قابل توجهی صورت حساب مالیاتی خود را به 5 درصد کاهش داده اید. اکنون این پولی است که به سرمایه گذاری مجدد در کسب و کار یا به جیب شما باز می گردد. این کاری است که ما انجام می دهیم و دوست داریم ببینیم. با رفتن به جای دیگری، یک تعهد بدهی با پرداخت ماهانه دریافت کرده اید که درآمد ماهانه شما را از بین می برد، و آن را در یک ملک نقدی قرار داده اید که به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند.

اگر از موقعیت خود بیشترین بهره را نمی برید، ما را استخدام کنید، و ما یک برنامه جامع ایجاد می کنیم که به شما امکان می دهد با دریافت اقامت یا شهروندی پاداش به جایی بروید که با شما بهترین رفتار را دارد. این یک فرآیند ساده نیست، اما زمانی که ما تمام کارهای سنگین را انجام دهیم، برای شما خواهد بود.

افزایش قیمت املاک با کاهش عرضه و ساخت و ساز آپارتمان

ما قبلا این کار را انجام داده ایم

تیم سرمایه داری عشایریمدیر پرونده ارشد ما، سانیا پاولوویچ، با همکار استراتژی ما، بالسا بویوویچ، کار را برای شما انجام می دهند. ما در دو سال گذشته تعدادی مشتری داشته ایم که بازدهی خود را بهینه کرده اند، همه آن پول را به کسب و کار خود بازگردانده اند، برخی از آنها را به طلا، در انتخاب های سرمایه گذاری خود بازگردانده اند و اعداد بزرگ تری به دست آورده اند. آنها فرصت بزرگی را دیدند و از آن استفاده کردند.

اگر نمی خواهید خانه ای در کشور دیگری بخرید، می توانید پول نقد خود را در یک بانک خارج از کشور قرار دهید و هر گونه تشریفات را در کانادا انجام دهید. ما سعی نمی کنیم پول خود را پنهان کنید زیرا کاری که ما انجام می دهیم 100٪ قانونی است، اما شاید ایمن تر باشد اگر این کار را انجام دهید در حالی که یک ملک خارجی را برای چند ماه اجاره کرده اید و ببینید می خواهید در آن جدول زمانی چه کاری انجام دهید.

ما به مردم کمک می‌کنیم که در کشورهای استراتژیک املاک و مستغلات را با قیمت‌های معقول و بدون علامت‌گذاری کمیسیون دیوانه‌وار و حق بیمه‌های gringo خریداری کنند.

زمان تصمیم گیری فرا رسیده است

شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید خانه خود را بفروشید یا نه. ما همین را می گوییم چه در مورد کانادا یا آمریکا یا استرالیا. اگر به اقتصاد کشوری که دارایی قابل توجهی دارید اعتماد ندارید، به فروش آن فکر کنید.  اگر صاحب یک کسب و کار در کانادا هستید، می‌توانید مانند دوران همه‌گیری این کار را از راه دور ادامه دهید. اگر شغل دارید، شاید بتوانید از راه دور در کشور دیگری کار کنید. افزایش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور بالاترین میزان در 20 سال گذشته است.

جاستین ترودو قصد دارد تا سال 2024 رکورد 1.5 میلیون مهاجر را بپذیرد . خرید آپارتمان در ستارخان تقریبا 60 درصد از آنها واجد شرایط مهاجرت اقتصادی خواهند بود. مهاجران مورد انتظار می خواهند خانه بخرند یا اجاره کنند، بنابراین شاهد افزایش قیمت ها خواهید بود.

استعلام قیمت مسکن جهت خرید و فروش از بنگاه و کارشناسان املاک
اما چه کسی می‌داند که این قیمت‌ها کجا بالا می‌روند؟

بسیاری از کانادایی‌ها با اتفاقی که می‌افتد خوب هستند و بدشان نمی‌آید که بخش زیادی از درآمد خود را به عنوان مالیات بپردازند. آنها بدشان نمی آید که آزادی شان سرکوب شود. شما باید تصمیم بگیرید. یک تصمیم به تعویق افتاده تصمیمی است که برای شما گرفته شده است. به جایی بروید که با شما بهترین رفتار را دارند. فرصت های بهتری پیدا خواهید کرد.  بازدهی بهتری نسبت به آنچه در حال حاضر در کانادا دارید خواهید داشت.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *