برنامه ریزی برای خرید خانه

هنوز در حال برنامه ریزی برای خرید خانه در آینده نزدیک هستند. بازار 2023 به مقرون به صرفه بودن بستگی دارد. هاو می‌گوید: اگر نرخ بهره کاهش یابد، احساسات خریداران باید در جهت مثبت‌تری تغییر کند.  در مقایسه با سال 2021، رشد قیمت مسکن در سال 2022 در بازارهای موجود در مطالعه ما بسیار کمتر بود. اکثر افزایش قیمت ها در سه ماهه اول سال 2022 اتفاق افتاد.

برنامه ریزی برای خرید خانه

از آنجایی که قیمت ها در بسیاری از بازارهای اصلی در باقی مانده سال به طور مداوم کاهش یافت، بسیاری از شهرها سال 2022 را با افزایش ضعیف قیمت نسبت به سال گذشته به پایان رساندند.خرید آپارتمان در غرب تهران با این حال، برخی از بازارهای کوچکتراز جمله حتی در ماه های پایانی سال افزایش قیمت را تجربه کردند. تقاضا در مناطقی که همسایه بازارهای بزرگ هستند، مانند ، همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

افزایش قیمت نسبت به سال گذشته

در سرتاسر کشور، عرضه مسکن همچنان کم است و ممکن است همچنان ادامه داشته باشد. دولت اخیراً هدف مهاجرتی بی سابقه 1.5 میلیون جدید تا سال 2025 را اعلام کرده است که باعث افزایش تقاضای جدید برای مسکن، به ویژه در مرکز شهرها می شود. این احتمالاً یک اثر موج دار خواهد داشت و باعث افزایش قیمت ها در بازارهایی می شود که کمبود عرضه را تجربه می کنند.بازگشت به منورتبه بندی محله ها سه بازار برتر املاک و مستغلات در سال 2023

افزایش قیمت نسبت به سال گذشته

پرجمعیت ترین منطقه  برای دومین سال متوالی با امتیاز 4.8 در صدر فهرست ما قرار گرفت. علیرغم رشد قابل توجه متوسط ​​قیمت، خانه‌ها در منطقه همچنان مقرون به صرفه هستند در مقایسه با میانگین ملی است،پروژه وزرا فرصت‌های ارزان قیمت املاک و مستغلات را برای خریدارانی که برای اولین بار دارند به رخ می‌کشد و رشد قیمت ثابت آن فرصتی برای فروشندگان و سرمایه‌گذاران است.

افزایش قیمت مسکن طی یک سال

ردیفی از خانه ها درردیفی از خانه ها دربازار املاک و مستغلات بزرگ چه اتفاقی افتاده است؟ قیمت معیار مرکب 320817تومان که 60 درصد کمتر از میانگین ملی است، این منطقه را به مقصدی عالی برای کسانی که تازه صاحب خانه شده اند تبدیل می کند.، نماینده محلی می‌گوید: «خریداران جوان بیشتری به دنبال خانه اول خود می‌گردند زیرا قیمت‌های اجاره به سرعت در کنار تقاضا افزایش یافته است.

افزایش قیمت مسکن طی یک سال

نویسنده این مطالعه، تماماً متعلق به هلدینگ جهانی است.«خانه‌های با قیمت 300000 تومان در حال حاضر واقعاً مورد توجه هستند، به ‌ویژه توسط خریدارانی که برای اولین بار خانه‌های خود را خریداری می‌کنند، که این نوع واحدها را با کمبود مواجه کرده است. قیمت مسکن در این منطقه با افزایش 26 درصدی قیمت مسکن طی یک سال، 84 درصدی در طول سه سال و رشد چشمگیر 102 درصدی در طول پنج سال، شاهد افزایش قابل توجهی بوده است.

خط آخر

اما افزایش نرخ بهره در سال 2022 منجر به بازار متعادل تری در شد. اگر بانک مرکزی همچنان نرخ ها را ثابت نگه دارد، همانطور که تاکنون در بهار امسال انجام داده است، منطقه ممکن است شاهد افزایش تقاضای خریداران باشد. آینده املاک و مستغلات در چیست؟در مقایسه با قیمت خانه در سایر مناطق قیمت‌های خانه در مونکتون بزرگ چندان سرد نشده و نسبتاً ثابت مانده‌اند.

 با 10 درصد کاهش به 303600 تومان رسید. با این حال، قیمت ها به سمت بالا می روند، به طوری که در فوریه 2023 قیمت معیار مشاهده شد. بسیاری از شهرهای بسیار مقرون به صرفه تر از سایر بازارهای اصلی هستند. سیلی توضیح می‌دهد که سطوح بالای مهاجرت و همچنین علاقه خریداران در استان‌های دیگر که قیمت آن‌ها خارج از بازارشان است، از قیمت‌های خانه ما حمایت می‌کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *