افزایش کمیسیون مشاوران املاک

مدیر اجاره، التون پاپری، 30 ساله، پیدا کردن جایی برای اجاره برای خود دشوار بود .نهاد تجاری برای آژانس های املاک، Propertymark، گفت که اجاره ها به دلیل تعداد خانه های کمتر در بازار افزایش یافته است. این به این دلیل است که بسیاری از مالکان به دلیل افزایش مالیات، هزینه ها و هزینه های نگهداری تصمیم به فروش املاک گرفته اند.

وظیفه مدیران املاک در معاملات خرید و فروش مسکن

کریس نوریس، مدیر سیاست‌گذاری و کمپین‌ها در انجمن ملی مالکان مسکونی، به رادیو بی‌بی‌سی 5 زنده گفت که هزینه‌های اعضایش “به طور تصاعدی” افزایش یافته است. وی با بیان اینکه خرید آپارتمان در صادقیه افزایش مسکن در دسترس برای کاهش فشار بر مستاجران ضروری است، افزود: مهمتر از همه باید مطمئن شویم که مسکن بیشتری در اختیار داریم.

کمبود خانه برای اجاره منجر به جنگ مناقصه می شود

دانیشا کازی، اقتصاددان ارشد در گروه تحقیقاتی و کمپین Positive Money، گفت که ویژگی‌های ساختاری زیربنایی در بازار نیز مقصر هستند. او گفت: «کمبود عرضه توضیح کافی خوب نیست زیرا یک روند بلندمدت است – اجاره بها به عنوان نسبت درآمد از دهه 1980 برای همه گروه‌های سنی افزایش یافته است و گروه‌های جوان‌تر به‌ویژه به شدت آسیب می‌بینند».

او گفت که اصلاحات سیاست مسکن از دهه 1980، از جمله پایان دادن به کنترل اجاره بها، تسهیل اخراج و معرفی حق خرید، به طور قابل توجهی توازن قدرت را از مستاجران به مالکان تغییر داده است. او گفت: “ما همچنین گزینه های جایگزین نداریم و مردم به شدت به بخش اجاره خصوصی وابسته هستند، که از اوایل دهه 2000 حجم آن دو برابر شده است .”

وضعیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در بازار مسکن

اقدام جهت سرمایه گذاری در املاک

زوج لندنی خانم استفنز و آقای استرانکس در ژوئن گذشته تصمیم گرفتند از خانه خود خارج شوند، زیرا احساس می کردند هیچ جایگزینی ندارند. خانم استفنز گفت: “درآمد من کمی رشد کرد، اما نه به اندازه ای که صاحبخانه قیمت را افزایش داد.” این زوج اکنون مسکن ارزان تری را به عنوان نگهبانان یک بلوک اداری محلی سابق در نیوهام در شرق لندن پیدا کرده اند.

آنها ممکن است مجبور شوند با یک ماه اخطار خارج شوند، اما آنها گفتند که این انتقال یک تصمیم آسان بود. خانم استفنز می گوید: «این بدان معناست که می توانم پس انداز کنم و این برای من چیز بزرگی است.

نگهبانان املاک با زمان حرکت می کنند تا پول نقد پس انداز کنند

فعالان مسکن Generation Rent هشدار دادند که وضعیت برای مستاجران جوان “وخیم” است و از دولت خواستند تا اجاره ها را متوقف کند و اخراج ها را متوقف کند. خرید آپارتمان در تهرانسر دپارتمان ارتقاء سطح، مسکن و جوامع گفت که تشخیص داده است که مردم با فشارهای هزینه های زندگی مواجه هستند و پرداخت اجاره بها احتمالاً بزرگترین هزینه ماهانه مستاجر است.

خرید آپارتمان در ستارخان همراه با وام زیر قیمت

به همین دلیل است که ما از طریق بسته حمایتی 37 میلیارد پوندی خود برای کمک به خانواده هایی که هزینه های آنها رو به افزایش است، اقدام کرده ایم. دولت همچنین گفت که برنامه‌هایش که در ژوئن اعلام شد ، «معامله عادلانه‌تری» برای اجاره‌کنندگان فراهم می‌کند. این پیشنهادها مالکان را از بیرون راندن مستاجران در انگلیس بدون ارائه دلیل منع می‌کند و به اجاره‌کنندگان قدرت بیشتری می‌دهد تا افزایش ناموجه اجاره و شرایط بد را به چالش بکشند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *