خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

اطلاعات سریع بازار مسکن

اکثر مردم می دانند که املاک و مستغلات بیشتر از هر وسیله سرمایه گذاری دیگری افراد عادی را ثروتمند کرده است.اما آنها نمی دانند چگونه املاک و مستغلات یک کلاس سرمایه گذاری چند بعدی است. این به این معنی است که شما به طور همزمان چند راه پرداخت می کنید. اجازه دهید به طور خلاصه هر پنج مورد شما را با یک مثال ساده بررسی کنیم و نرخ بازدهی شما را جمع آوری کنیم تا ببینیم در پایان سال اول چقدر حقوق دریافت می کنید.شما با دقت یک خانه اجاره ای خریداری کرده اید.

اطلاعات سریع بازار مسکن

که درآمد اجاره بیش از هزینه هاست. بله، شما می توانید اینها را در پیدا کنید. خرید آپارتمان در صادقیه با پیش پرداخت، یک وام برای شما باقی می گذارد.دارایی شما از ارزش دارد که متناسب با نرخ قدردانی تاریخی املاک و مستغلات  است. سود شما براساس پیش پرداخت تنها است. این جادوی اهرم به این معنی است که بازدهی شما است .جریان نقدی. درآمد اجاره شما منهای تمام هزینه های ماهانه رهن، مالیات بر دارایی، بیمه، مدیر املاک، تعمیرات، جای خالی، و غیره شما را با درآمد باقیمانده باقی می گذارد.

فرصت‌های جریان نقدی

این تقسیم بر پیش پرداخت شما، بخشی است که ما به آن بازده نقدی می گوییم. این  دیگر است .پرداخت وام برخلاف خانه خودتان که این مبلغ را پرداخت می کنید، شما بخش اصلی ماهانه وام شما را در این ملک پرداخت می کند با نرخ بهره، است که سالانه برای شما پرداخت می کند. تقسیم بر پوست در بازی به این معنی است که این سود دیگری برای شماست درصد دیگر سود مالیاتی ما در مورد کسر بهره وام مسکن و چیزی به نام استهلاک صحبت می کنیم که معمولاً می توانید .

فرصت‌های جریان نقدی

از آن به عنوان حذف مالیات در برابر درآمد خود استفاده کنید. این بدان معناست که شما معمولاً حتی مالیات بر تمام درآمد اجاره خود را پرداخت نمی کنید. اندازه‌گیری بازدهی شما در اینجا ممکن است سخت باشد زیرا بر اساس وضعیت شما است، اما ما به طور محافظه‌ کارانه این سرمایه‌گذاری را دیگر می‌گوییم .این راه پنجم راهی است که حتی برخی از سرمایه گذاران پیشرفته نیز از در نظر گرفتن آن کوتاهی می کنند. درست همانطور که تورم ارزش کل پس انداز شما را از بین می برد.وزن مانده بدهی وام مسکن شما را نیز به همان اندازه کاهش می دهد. وام شما امروز به مرور زمان کاهش یافته است.

بازپرداخت آسان ‌تر

زیرا بیشتر در یک اقتصاد در گردش است.  بازپرداخت آسان ‌تر می‌شود. پروژه اسپرلوس ما این مزیت را بازدهی  دیگر می نامیم .شما بازدهی خود را از پنج روشی که پرداخت می‌کنید جمع می‌کنید، و بازده سال اول شما از این دارایی درآمدی  است .بیایید به برخی محدودیت ها توجه کنیم. ما هزینه‌های بسته شدن وام وام مسکن خریدار شما را در نظر نگرفتیم که فروشنده اغلب می‌تواند به پرداخت آن کمک کند. اگر ملکی را در بازار کار از دست رفته بخرید یا مدیر ملک اشتباهی را استخدام کنید، به سمت برود.

بازپرداخت آسان ‌تر

اجازه دهید به نکات مثبت نیز توجه کنیم. در شماره 2 بالا، هزینه مدیریت دارایی شما در نظر گرفته شده است، به این معنی که درآمد شما غیرفعال است. “منفعل” به این معنی است که شما مجبور نیستید برای آن کار کنید. ما همچنین بیمه خطر اموال را در نظر گرفته‌ایم و از شما در برابر ضررهای بزرگ محافظت می‌کنیم.این سرمایه گذاری است. چیزها نه تنها ممکن است اشتباه پیش بروند. آنها اشتباه خواهند کرد. ماهی که برای تعویض بخش نرده خرج کنید چندان عالی نخواهد بود.

خط آخر

آیا این قابل توجه نیست که در نهایت به وضوح تمام روش هایی که به عنوان سرمایه گذار املاک و مستغلات پرداخت می کنید را ببینید من در مورد این هفته نامه در پادکست آموزش ثروتمند شوید صحبت می کنم .حتی اگر بسیاری از کارها اشتباه پیش برود و نیمی از بازده شما از بین برود، بازده سالانه سرمایه گذاری حتی برای باهوش ترین سرمایه گذاران نیز بسیار خوب به نظر می رسد.اگر آنچه در این مقاله وجود دارد را درک کنید و آن را عملی کنید، واقعاً می تواند زندگی شما و خانواده شما را برای نسل ها تغییر دهد.

بیشتر مردم سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را به دلیل یک احساس شروع نمی کنند: ترس. آموزش ترس را از بین می برد.بیایید امیدوار باشیم که این دوز سریع آموزش کمک کرده است تا حدودی ترس شما را از بین ببرد و شما را در مسیر یادگیری بیشتر و تبدیل شدن به یک سرمایه گذار موفق املاک و مستغلات قرار دهد.شما واقعاً این توانایی را دارید که بیش از آنچه فکرش را می‌کردید، ثروت بسازید. فکر می کنید که پول شما برای شما کار می کند ثروت ایجاد می کند؟ اینطور نیست! این یک افسانه است. 

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *