ارزش ملک خود در بلند مدت

پرجمعیت ترین شهر با تقریباً نفر در داخل شهر و میلیون نفر در منطقه بزرگ است. چهارمین شهر پرطرفدار برای سرمایه گذاری در سال 2012 در زمینه سرمایه گذاری سودآور و کارآمد است.این نتیجه به دنبال تجزیه و تحلیل جامع از سی شهر بزرگ ، بر اساس معیارهای مختلف مانند اشتغال، جمعیت، دانشجویان، بازار اجاره و قیمت ها ایجاد شد به نظر می رسد با وجود قیمت های بالا، یکی از شهرهایی است که باید روی آن برای سرمایه گذاری در اجاره تمرکز کنید.

ارزش ملک خود در بلند مدت

به خصوص اگر می خواهید ارزش ملک خود را در بلند مدت افزایش دهید.خرید آپارتمان در تهرانسر که در سرتا سر جهان به خاطر بناهای تاریخی، زندگی فرهنگی و هنری و همچنین زندگی اقتصادی و سیاسی اش شناخته شده است، نماد فرهنگ است و سالانه بیش از بازدید کننده بین المللی را به خود جذب می کند.علاوه بر این، یک مجهز به سلاح هسته‌ ای همچنان در منطقه به عنوان یک علامت عجیب و غریب باقی مانده است. مذاکرات صلح بین پیشرفت کندی دارد  اما انگیزه واقعی هنوز ناشناخته است.

با یک نماینده تماس بگیرید

من فریاد عذاب نمی زنم یا نمی گویم جنگ در راه است. با این حال، رقابت های باستانی و دو چیز هستند که معمولاً تغییر نمی کنند. شما باید همه عوامل مرتبط با چنین تصمیم بزرگی مانند خرید ملک در را در نظر بگیرید.سرمایه گذاران باید بدانند که تاریخ اغلب تکرار می شود. افزایش مداوم تنش ها حداقل ممکن است باعث عدم اطمینان اقتصادی بیشتر شود. در بدترین حالت، آنها احتمالاً می توانند بازارهای مالی را خراب کنند.در عوض سرمایه گذاری در یکی از آنها را در نظر بگیرید.

با یک نماینده تماس بگیرید

این شهر به دلیل موقعیت مکانی و جاذبه هایش و همچنین جمعیت گردشگران، دانشجویان و تجار،به عنوان یکی از امن ترین شهرها برای سرمایه گذاری سودآور و مطمئن در املاک و مستغلات قرار گرفته است.اگر نمی خواهید بخشی از سال را اشغال کنید و از ملک سود ببرید، می توانید ملک خود را به صورت کوتاه مدت در اختیار گردشگران قرار دهید. شرکت هایی مانند مدیریت املاک و ارتباط بهینه با مهمانان را از طریق یک سرویس چند زبانه ارائه می دهند.

سرمایه گذاری مطمئن

آیا می خواهید برای اجاره در بخرید؟ معروف است که در کنار، تعاونی کیان مهر پارس و یکی از گران ترین شهرهای جهان از نظر قیمت ملک است. اما از سوی دیگر، یکی از امن ترین و سود آورترین بازارهایی است که می توان در آن سرمایه گذاری کرد.پایتخت دارای بخش املاک استثنایی است. این بخش فشرده و رقابتی است که نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد. دلیل اینکه کارت ورودی کنجد ارزشمند است به دلیل تقاضای زیاد برای اجاره است. سودآوری اجاره ممکن است کمتر باشد، اما سود سرمایه در فروش مجدد تقریبا تضمین شده است.

سرمایه گذاری مطمئن

به طور خلاصه، املاک و مستغلات یک بازار پر تقاضا اما سودآور با ریسک بسیار کم است، به خصوص اگر به دنبال اجاره بلند مدت هستید. برای اجاره های کوتاه مدت و میان مدت، بازده برای اجاره ملک به گردشگران جالب است.به خصوص که امکان تصرف ملک در بخشی از سال و سپردن آن به شرکت های مدیریت اجاره مانند وجود دارد که باعث می شود ملک در تمام طول سال سودآور باشد.سرمایه گذاری در اجاره مستلزم پرداخت چندین مالیات بر درآمد اجاره است.

خط آخر

اجاره بدون اثاثیه: ادارات اجاره دریافتی را درآمد ملک می دانند. دو سیستم اعمال می شود، سیستم تامین مالی خرد با کسر 30 درصد از اجاره بها یا سیستم واقعی که برخلاف سیستم تامین مالی خرد امکان کسر بسیاری از هزینه ها را فراهم می کند. . باید اجاره ای که دریافت می کنید را اعلام کنید. اگر اجاره بدون یا مبله باشد، رژیم متفاوت است:اجاره مبله: مالک دارای وضعیت صاحبخانه مبله غیرحرفه ای  است و سیستم مالیاتی در دسته سود صنعتی و تجاری  اعمال می شود.

دو نوع مالیات اعمال می شود، یا سیستم نرخ ثابت با مالیات بر نیمی از درآمد اجاره یا سیستم واقعی با امکان کسر هزینه و استهلاک از درآمد به منظور کاهش پایه مشمول مالیات.برای اجاره های کوتاه مدت، اکیداً توصیه می شود با یک مشاور مالیاتی مشورت کنید، زیرا این سیستم می تواند پیچیده باشد.آیا اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری در ملک در است؟ پس از کاهش جزئی قیمت ملک در شهر در سال ، بسیاری از سرمایه گذاران نیاز به سرمایه گذاری اجاره ای در را زیر سوال می برند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *