سیاست های اتحادیه املاک و مستغلات برای سال آینده

دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. اولاً، جمعیت ترکیه به سرعت در حال افزایش است و این امر تقاضای زیادی برای مسکن ایجاد می کند و ثانیاً، دولت ترکیه سرمایه گذاری زیادی در پروژه های زیرساختی انجام می دهد که منجر به افزایش ارزش املاک و مستغلات می شود. در نهایت، سرمایه گذاران خارجی به طور فزاینده ای علاقه مند به خرید ملک در ترکیه هستند پروژه اسپرلوس زیرا با توجه به ثبات سیاسی و رشد اقتصادی قوی این کشور، آن را پناهگاه امنی برای پول خود می دانند.

کسب سود سرمایه گذاران حوزه املاک و مستغلات با خرید مسکن

چرا استانبول محبوب ترین شهر ترکیه برای املاک و مستغلات است؟ استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه است و بیش از دو هزار سال است که مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور بوده است. املاک استانبول به دلایلی معروف است. موقعیت این شهر در تنگه بسفر، آن را به یک مکان عالی برای تجارت تبدیل کرده است و جمعیت متنوع آن به این معنی است که تقاضای زیادی برای آپارتمان ها به طور خاص و املاک و مستغلات به طور کلی وجود دارد.

ارزش گذاری خانه و آپارتمان ها توسط بازرسان اتحادیه

علاوه بر این، تاریخ غنی و میراث فرهنگی استانبول آن را به مقصدی جذاب برای گردشگران و سرمایه گذاران تبدیل کرده است. اگر به فکر سرمایه گذاری در املاک استانبول هستید، حتما تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که ارزش خوبی برای سرمایه گذاری خود به دست می آورید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه چگونه سودآور است؟

هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه ، مبانی زیادی وجود دارد که باید آنها را به عنوان اولین مرحله و قبل از هر تصمیمی بدانید تا نتایجی را که به دست می آورید تضمین کنید: خرید آپارتمان در غرب تهران مکان مهمترین جنبه هر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. زمانی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید، حتماً در مورد موقعیت مکانی تحقیق کنید و به منطقه اطراف نگاه کنید و ببینید آیا پتانسیل رشد وجود دارد یا خیر.

سیاست های اتحادیه املاک و مستغلات برای سال آینده

اقدامات صورت گرفته توسط مشاوران املاک برای فروش واحد های مسکونی

انواع مختلفی از املاک و مستغلات در ترکیه وجود دارد که می توانید ویلا، آپارتمان یا حتی زمین بخرید و هر نوع ملک مزایا و معایب خاص خود را دارد. فقط نوع ملکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و اهداف سرمایه گذاری شما مطابقت دارد. البته، هنگام انجام هرگونه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه ، باید قیمت را در نظر بگیرید .

 می توانید املاکی را پیدا کنید که از بسیار مقرون به صرفه تا بسیار گران قیمت هستند. فقط تحقیق کنید و ملکی را پیدا کنید که متناسب با بودجه و اهداف سرمایه گذاری شما باشد. شما باید بازار املاک و مستغلات ترکیه را مطالعه کنید، یک شرکت یا نماینده املاک معتبر و با تجربه پیدا کنید و درک روشنی از اهداف سرمایه گذاری خود داشته باشید.

شفافیت در قرارداد های خرید و پیش خرید آپارتمان ها

یک برنامه محکم داشته باشید، هر سرمایه گذاری موفق املاک مستلزم یک برنامه محکم است. فقط در مورد اهداف سرمایه گذاری خود شفاف باشید و یک استراتژی دقیق برای چگونگی دستیابی به آن اهداف ایجاد کنید. داشتن انتظارات واقع بینانه هنگام سرمایه گذاری در املاک ترکیه مهم است و در نظر داشته باشید که بازار می تواند نوسان داشته باشد.

در اینجا مهمترین نکات و توصیه هایی است که هنگام جستجوی ملک و آپارتمان برای فروش در ترکیه نیاز دارید و در اینجا به طور کامل در مورد آن صحبت خواهیم کرد: اولین کاری که باید انجام دهید این است که با یک مشاور املاک معتبر تماس بگیرید و نمایندگان زیادی هستند که انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین پیدا کردن آن نباید مشکلی ایجاد کند.

ارزش گذاری خانه و آپارتمان ها توسط بازرسان اتحادیه
حرف آخر

در مرحله بعد، باید در مورد بودجه تصمیم بگیرید و شروع به جستجوی املاک متناسب با بودجه خود کنید. هنگامی که برخی از املاک مورد علاقه خود را پیدا کردید، وقت آن است که با مالکان مذاکره کنید و به یاد داشته باشید که قیمت ها معمولاً قابل مذاکره هستند. یک وکیل ترکیه ای می تواند به شما در مورد جنبه های حقوقی خرید ملک در ترکیه مشاوره دهد و در روند مذاکرات قرارداد کمک کند.

تمامی مسئولین املاک و مستغلات ISTHOMS آمادگی کامل برای ارائه پیشنهادات مناسب با اهداف و خواسته های شما را دارند، کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در تورهای میدانی برای بازدید از مهمترین پروژه های املاک و سرمایه گذاری همراهی کنیم.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *