میانگین متراژ آپارتمان های منطقه 22

کمترین قیمت مسکن در استانبول با میانگین قیمت متر مربع 2.209 لیر ترکیه منطقه اسنیورت خودنمایی می کند. منطقه Arnavutköy 2.240 TL ، منطقه Silivri 2.300 TL ، منطقه Beylikdüzü 2.322 TL ، منطقه Sancaktape 2.350 TL است. در کنار منطقه اسنیورت ، جایی که ارزان ترین مسکن در استانبول با میانگین قیمت متر مربع واقع شده است، خرید آپارتمان در غرب تهران منطقه بشیکتاش با میانگین قیمت 10.632 لیر توجه را به خود جلب می کند.

دلیل بالا رفتن قیمت آپارتمان در بازار املاک چیست؟

بانک دولتی واقع در ترکیه برای حمایت از بخش ساخت و ساز که حدود 300 نفر در بازار کار دارد، وام مسکن به 0.99 درصد سود ماهانه کاهش یافت و همچنین سررسید 180 ماهه داشت. ارزش لیر ترکیه که مدتی است نسبت به سایر ارزها کاهش یافته است و شهروندان ترکیه که قدرت خرید آنها کاهش یافته است انتظار افزایش تقاضای خود را دارند.

رویای خرید و پیش خرید آپارتمان در برج

مشخص است که شهروندان ترکیه به دلیل پایین بودن لیر ترکیه به دنبال پروژه های ارزان تر هستند و علاقه مند به مناطقی هستند که در پروژه های حمل و نقل عمومی جایگزین مانند اسنیورت و بیلیکدوزو درگیر هستند. کاهش سود اعتباری وام مسکن باعث تحریک بسیاری از شهروندان ترکیه شده است که رویای مسکن خود را به دلیل نرخ بهره بالا به تعویق انداختند.

میانگین متراژ آپارتمان های منطقه 22

 بسیاری از شهروندان بومی و خارجی وجود دارند که درهای شرکت‌هایی را که پروژه‌های مسکن تولید می‌کنند و پشتیبانی مشاوره ارائه می‌کنند، خراب می‌کنند. خرید آپارتمان در ستارخان قیمت مسکن به پایین استانبول رسید تا خانه ای بگیرند، شهروندان ترکیه از بانک های دولتی وام با نرخ های تخفیف دریافت می کنند. شهروندان خارجی با توجه به کاهش ارزش لیر ترکیه در برابر ارزهای خود اولین قدم را برای سرمایه گذاری سودآور برمی دارند.

پبدا کردن ارزان ترین آپارتمان های منطقه توسط مشاوران

Endeksa که داده های املاک را تجزیه و تحلیل می کند، قیمت مسکن را بر اساس مناطق استانبول منتشر کرد. طبق تحقیقات، پایین‌ترین قیمت مسکن در شهر استانبول مترمربع قیمت 2.209 لیر لیر منطقه اسنیورت است. چاتالکا، یکی از برجسته ترین مناطق 39 منطقه دیگر استانبول، دارای قیمت متوسط ​​2.596 لیر لیر است. گران ترین مسکن در بشیکتاش، سارییر و باکرکوی

گران ترین خانه های استانبول در منطقه بشیکتاش واقع شده اند. میانگین قیمت متر مربع در این منطقه تا 10632 لیر لیر می رسد و بشیکتاش در رتبه های بعدی قرار دارد. تقریباً نیمی از جمعیت ترکیه را جوانان تشکیل می دهند. خانواده های جدید معمولا ترجیح می دهند در خانه های 2 + 1 زندگی کنند.

رویای خرید و پیش خرید آپارتمان در برج

حرف آخر

 در این راستا، یک زوج تازه ازدواج کرده، پروژه های مسکن اسنیورت را با 1.974 لیر لیر درخواست می کنند که مقرون به صرفه ترین خانه های 2+1 با میانگین ارزش متر مربع در استانبول است. سرمایه‌گذارانی که بیشترین مسکن را از اسنیورت می‌خرند، این منطقه را ترجیح می‌دهند زیرا نسبت به سایر مناطق استانبول ارزان‌تر است و بسیاری از پروژه‌های مسکن در محدوده آن ساخته می‌شوند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *