خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

سرمایه ‌گذاری در خانه:کلید به دنیای اموال

هنگامی که سعی می کنید بازدهی خود را از یک ملک احتمالی محاسبه کنید، این را در نظر داشته باشید.زمانی که یک ملک ارزشمند را بفروشید، یک بار سود کسب خواهید کرد. اما بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات از املاک سرمایه گذاری خود برای ایجاد یک جریان نقدی ثابت استفاده می کنند. شما می توانید از طریق املاک مسکونی، املاک تجاری و زمین خام درآمدی منظم داشته باشید.هنگامی که صاحب یک ملک مسکونی هستید، می توانید به مستاجران اجاره دهید و اجاره ماهانه را دریافت کنید.

سرمایه ‌گذاری در خانه:کلید به دنیای اموال

برای پوشش هزینه‌های ملک، مانند پرداخت‌های رهن، آب و برق، و مالیات بر دارایی،خرید آپارتمان در غرب تهران باید اجاره به اندازه کافی جمع‌آوری کنید و حتی ممکن است بتوانید مقداری اضافی که می‌توانید به جیب بزنید، جمع آوری کنید.به طور مشابه، می توانید املاک تجاری را به مشاغل اجاره دهید. با املاک تجاری، می توانید با ارائه تعهدات قراردادی به مستاجران خود، درآمد بیشتری کسب کنید. حق اول امتناع یکی از رایج‌ترین موارد است: وقتی یک کسب ‌وکار فضایی را در ملک شما اجاره می‌دهد، در همسایگی باز می‌شود، گزینه اول را به آنها بدهید.

خرید واحد مسکونی

این یک قرارداد مفید برای کسب و کارهای در حال رشد است و راه خوبی برای جلوگیری از فرصت های خالی طولانی مدت است. می‌توانند به شما پول بدهند تا در فضای اداری املاک مسکونی و تجاری، باید تعادل مناسبی بین قیمت و مطلوبیت ایجاد کنید. شما باید کرایه ای بپردازید که به اندازه کافی بالا باشد تا بتواند هزینه های شما را پوشش دهد و به سود برسد، اما اجاره باید به طور معقولی با کیفیت ملک متناسب باشد. اگر اجاره شما خیلی کم باشد، ممکن است ضرر کنید. از جای خالی طولانی مدت رنج ببرید که حتی پرهزینه تر است.

خرید واحد مسکونی

همچنین می توانید از زمین خام درآمدی منظم داشته باشید. آنها می توانند زمین شما را برای برداشت منابع اجاره دهند، در این صورت آنها حق امتیازی را بابت سود خود به شما می پردازند. یک کسب و کار می تواند زمین را برای اهداف تولید اجاره دهد بیشتر زمین های اجاره ای برای کشاورزی استفاده می شود. و اگر اجاره شما خیلی زیاد است، ممکن است مانند املاک مسکونی و تجاری، شما باید مطمئن شوید که زمین خام شما به اندازه کافی اجاره حق امتیاز برای پوشش هزینه های شما و کسب سود ایجاد می کند.

امکانات بی ‌نظیر

املاک مسکونی راه های مختلفی برای کسب درآمد ارائه می دهند. چه بخواهید درآمد ماهانه داشته باشید یا یک بار درآمد داشته باشید،گزینه های مختلف می توانند با نیازهای شما مطابقت داشته باشند. بهترین استراتژی مسکونی اغلب به سطح مشارکت ترجیحی شما بستگی دارد اگرچه همه آنها برای موفقیت به سطح خاصی از تحقیق نیاز دارند. در اینجا فقط چند روش مختلف برای نفوذ به املاک مسکونی وجود دارد: همانطور که در بخش‌های قبلی ذکر خرید و نگه دارید محبوب ترین استراتژی و مستغلات مسکونی است.

امکانات بی ‌نظیر

آن را تا زمانی که ارزش آن افزایش پیدا کند نگه دارید، یا می‌توانید آن را به مستاجرین اجاره دهید.برای خرید و نگهداری نیز لازم نیست ملک جداگانه داشته باشید. شما می توانید از این استراتژی سرمایه گذاری برای کسب درآمد در محل سکونت اصلی خود استفاده کنید. می‌توانید اتاق‌های خانه ‌تان را اجاره کنید راهی عالی برای جمع‌آوری پول اضافی برای پرداخت وام مسکن، یا اگر صاحب یک خانه چند خانواده هستید، وقتی ملکی را به مستاجران اجاره می دهید،می‌توانید در یک واحد زندگی کنید و بقیه را اجاره کنید.

خط آخر

در واقع صاحب ملک خواهید شد. شما باید چندین تعهد صاحبخانه را انجام دهید، از جمله استخدام پیمانکاران برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری در صورت نیازشما کسی هستید که باید لوله کش را استخدام کنید. اگر نتوانید آن تعهدات را به موقع انجام دهید، مستاجران شما در اکثر از نظر قانونی حق دارند از پرداخت اجاره بها خودداری کنند.اگر فقط در تلاش برای ایجاد درآمد غیرفعال هستید، ممکن است یک شرکت مدیریت املاک را برای مدیریت املاک خود استخدام کنید. اکثر شرکت های اجاره ماهانه شما را دریافت می کنند.

اما آنها موهبتی الهی برای سرمایه گذارانی هستند که آنقدر مشغول هستند که نمی توانند وظایف صاحبخانه را انجام دهند یا جدید را بررسی کنند. مدیریت املاک بین از درآمد خانه ورق زدن  به یکی از هیجان انگیزترین انواع سرمایه گذاری در املاک تبدیل شده است – از این رو تعداد زیادی برنامه تلویزیونی به آنها اختصاص داده شده است.سرمایه گذاری ثابت و تلنگر زمانی است که یک ملک فرسوده یا کم ارزش خریداری می کنید. در مدت کوتاهی، ملک را بازسازی می کنید تا و سپس آن را برای سود می فروشید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *