خریدی با ارزش با آپارتمان های بی‌ نظیر در ستارخان

رویکرد انجمن مشاوران املاک در هنگام پیش فروش واحد مسکونی

اسنیورت یک مرکز سرمایه گذاری بسیار مهم در استانبول است. دلایل زیادی برای این وجود دارد. اولین مورد، موقعیت مرکزی آن است. اسنیورت در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و توسط بسیاری از پروژه های زیرساخت حمل و نقل اساسی مانند و احاطه شده است. به همین دلایل، دسترسی آسان به هر نقطه از استانبول را فراهم می کند. خرید آپارتمان در ستارخان علاوه بر این، بسیاری از امکانات اجتماعی مانند بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز خرید در آن وجود دارد

اهمیت خرید و پیش خرید آپارتمان در شرایط اقتصادی کنونی

همه عوامل که باعث می شود اسنیورت مکانی بسیار جذاب برای زندگی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد. باهچه شهیر یکی از مهم ترین مناطق سرمایه گذاری در استانبول است. منطقه ای جدید و مدرن است که در سال های اخیر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در باهچه شهیر وجود دارد، زیرا به دلیل موقعیت استراتژیک و نزدیکی به فرودگاه جدید که بزرگترین فرودگاه جهان خواهد بود، یکی از مهم ترین مناطق سرمایه گذاری در استانبول است.

نظر مشاوران اقتصادی در خصوص سرمایه گذاری در مسکن

علاوه بر این، باهچه‌شهر با زیرساخت‌های مدرن و سطح بالای خدمات متمایز است و آن را به مکانی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و زندگی تبدیل می‌کند. سارییر یکی از مهمترین مناطق مرکزی استانبول است. موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد زیرا در کنار تنگه بسفر واقع شده است. این منطقه با هوای پاک، فضاهای سبز وسیع و محیطی آرام کیفیت پروژه ستین زندگی عالی را ارائه می دهد. قیمت آپارتمان ها در سارییر با میانگین قیمت هر متر مربع حدود 3000 یورو بسیار بالا است.

رویکرد انجمن مشاوران املاک در هنگام پیش فروش واحد مسکونی

 اگر به دنبال ملک سرمایه گذاری یا مکانی برای زندگی در استانبول هستید، باید در صدر لیست شما باشد!  اگر قصد خرید آپارتمان یا خانه در استانبول را دارید، باید یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. این به این دلیل است که آن منطقه چیزهای زیادی برای ارائه دارد. برای شروع، در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است.

سرعت پیشرفت بازار املاک با توجه به افزایش ساخت آپارتمان و واحد مسکونی

این شهر بسیار نزدیک به مرکز شهر است و با وسایل نقلیه عمومی ارتباط خوبی دارد. نیز یک منطقه بسیار امن است. میزان جرم و جنایت بسیار پایین است و همیشه افسران پلیس در خیابان ها گشت می زنند. دلیل دیگر برای خرید آپارتمان یا خانه در این است که قیمت ها بسیار مناسب است. شما می توانید یک آپارتمان برای فروش در با قیمت پایین پیدا کنید.

کیاسهیر منطقه ای است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این منطقه زیبا با مکان های مختلف برای زندگی، کار و بازی است. همچنین انواع مختلفی از مردم در این شهر زندگی می کنند، بنابراین خواهید دید که برای هر کسی چیزی وجود دارد. این شهر همچنین بسیار تمیز و امن است که آن را به مکانی ایده آل برای زندگی یک خانواده تبدیل کرده است. اگر به دنبال ملک سرمایه گذاری هستید، استانبول یک انتخاب عالی است.

نظر مشاوران اقتصادی در خصوص سرمایه گذاری در مسکن

خط آخر

تکسیم بدون شک نقطه کانونی استانبول است. این یکی از بین‌المللی‌ترین و توریستی‌ترین مناطق شهر است که از دوران عثمانی مرکز اصلی زندگی شبانه، خرید و فرهنگ بوده است. در سال‌های اخیر، تقسیم به دلیل اتصالات حمل‌ونقل عالی‌اش به مکانی مطلوب‌تر برای زندگی تبدیل شده است – در فاصله چند قدمی خیابان استقلال، مسیر اصلی عابر پیاده شهر، که توسط مترو، راه‌آهن و خدمات اتوبوس نیز انجام می‌شود، قرار دارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *