رشد قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن بر بازار مسکن

این مالیات چند سال پس از اجرای آن حتی به 15 درصد افزایش یافت. کاهش حجم معاملات در سراسر ایالت شهر به سرعت دنبال شد. از آن زمان، ارزش املاک و مستغلات در سنگاپور دچار افت شدیدی شده است. توسعه دهندگان معتقدند اقدامات برای جلوگیری از حباب املاک بیش از حد پیش رفته است و خرید آپارتمان در ستارخان بازار املاک لوکس جزیره را نابود کرده است .

افزایش مبلغ مالیات بر خرید خانه دوم که مالک باید بپردازد

انجمن توسعه دهندگان املاک و مستغلات سنگاپور از دولت خواست تا مقررات را کاهش دهد و قیمت ها در بازار املاک لوکس را از کاهش بیشتر متوقف کند. بسیاری از سنگاپوری ها در این بخش [لوکس] خرید نمی کنند. آگوستین تان، رئیس انجمن توضیح داد که قیمت ها واقعاً به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با وجود کاهش فروش املاک و کاهش قیمت ها، ساخت و ساز در سراسر سنگاپور همچنان رونق دارد.

بررسی معایب خرید آپارتمان های قدیمی و نوسازی آن

ارزش کل ساخت و ساز در سال 2019 به 30 میلیارد دلار سنگاپور خواهد رسید. توسعه دهندگان حباب املاک سنگاپور را پیش بینی می کنند یکی از بزرگترین توسعه دهندگان املاک در سنگاپور ، معتقد است که مجتمع رزلند بازار املاک ممکن است با سلب مالکیت و فروش آتش مواجه شود. آنها معتقدند این اتفاق در حالی رخ می دهد که تقاضای اجاره به شدت کاهش می یابد و خرید آپارتمان در صادقیه صاحبان خانه نمی توانند وام های مسکن خود را پرداخت کنند.

رشد قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن بر بازار مسکن

کرایه‌های مسکونی در تمام بخش‌های بازار، به‌ویژه گران‌قیمت‌ها، رو به کاهش است. این با یک بازار ثانویه ضعیف همراه است.” کوک گفت: «اگر این روند ادامه یابد، با کاهش بیشتر قیمت‌ها، برخی از وام‌گیرندگان وام مسکن که تحت تأثیر اجاره‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند، ممکن است در ارائه خدمات وام‌های خود با مشکل مواجه شوند که احتمالاً منجر به فروش اجباری می‌شود.»

حداکثر زمان لازم برای دریافت سند آپارتمان خریداری شده توسط مشتری

سنگاپور به وضوح دوران سختی را در پیش دارد. همه نگاه ها به حزب حاکم عمل مردم (PAP) است تا به تعادلی در حفظ بازار املاک شهر ایالتی قوی و در عین حال پایدار دست یابد. با همه موارد گفته شده، بخش املاک تجاری سنگاپور نسبت به املاک مسکونی از بازدهی بالاتر و پتانسیل بیشتری برخوردار است. قیمت برج رزلند سرمایه گذاران کوچکتر، مانند اکثر خوانندگان ما، به وضوح نمی توانند مراکز خرید بزرگ در سنگاپور بخرند.

بررسی معایب خرید آپارتمان های قدیمی و نوسازی آن

 اما آن‌ها می‌توانند سهام شرکت‌ها  یا REITهایی را که دارند، داشته باشند دو نمونه خوب هستند. شما می توانید هر دو را در بورس سنگاپور خریداری کنید. فقط مطمئن شوید که در بالای بازار سرمایه گذاری نمی کنید. حباب املاک سنگاپور می تواند به زودی در کنار بازارهای بسیاری از جهان منفجر شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *